וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי האייפונים החדשים יגיעו לישראל?

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:42

רשת דינמיקה הודיעה על פתיחת המכירה המוקדמת לסדרת הדגל החדשה של אפל - והיא קרובה מתמיד. ומתי ההשקה לחנויות? הנה כל הפרטים

אייפון 15 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

פתחו יומנים: כשבוע לאחר ההכרזה החגיגית, רשת דינמיקה הודיעה הבוקר (רביעי) כי ההזמנה המוקדמת לסדרת האייפון 15 תפתח ב-30 בספטמבר, בחצות הלילה. במקביל, ניתן יהיה להזמין גם את השעונים החדשים - ה-Apple Watch 9 וה-Apple Watch Ultra 2. ומתי ההשקה הרשמית? אם להתבסס על ניסיון עבר ועל דיווחים בשוק המקומי, המכשירים החדשים יושקו באופן רשמי כשבוע לאחר מכן - בין ה-5 ל-8 באוקטובר.

הביקוש לאייפון 15 שבר שיאים, כשדינמיקה מדווחת על עשרות אלפי אנשים שנרשמו להרשמה המוקדמת לרכישת האייפון 15. "דינמיקה גאה להכריז על פתיחת ההזמנה המוקדמת הרשמית עוד החודש, כבר ב-30 בספטמבר, בחצות הלילה", אומנר אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה. "בשונה מבעבר, כל דגמי האייפון ינחתו בישראל יחד. האייפונים צפויים להגיע ללקוחות במהלך חו"ל המועד סוכות. כמו בשנים קודמות, גם השנה דינמיקה תערך עם מלאי האייפונים הגדול ביותר".

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

לאחרונה הודיעה דינמיקה כי מעבדות הרשת בסניפים ובדוכנים יציעו מעתה תיקונים רשמיים לכל לקוחות האייפון בישראל, לרבות ללקוחות שרכשו את האייפון בדינמיקה, שכעת יוכלו לממש את אחריות היצרן למכשירם או לתקן אותו במעבדות בסניפי דינמיקה. בין התיקונים ניתן לבצע תיקוני מסך, החלפת סוללות עם בריאות נמוכה או סוללה נפוחה, תקלות במצלמות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully