וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג יוצא דופן לסטארטאפ הישראלי Theator

Theator, הסטארטאפ הרפואי המחולל מהפכה בתחום הניתוחים הכירורגיים באמצעות שילוב AI ולמידת מכונה, עלה לרבע גמר פרס הבריאות הדיגיטלית של קרן הבריאות הדיגיטלית

עובדי חברת Theator. יחצ,
עובדי חברת Theator/יחצ

קרן הבריאות הדיגיטלית (Digital Health Hub Foundation) מהקרנות החשובות בתחום הבריאות, בחרה בסטארטאפ הישראלי Theator ובטכנולוגיה פורצת הדרך שלו כאחד מארבעת הפיינליסטים בתחרות החדשנות של הקרן, על בסיס תרומת החברה להתקדמות הטכנולוגית של תחום הבריאות באמצעות שילוב בינה מלאכותית (AI) ומומחיות כירורגית.

פרסי תחרות החדשנות של הקרן מוקירים חברות טכנולוגיות פורצות דרך בתחום הבריאות, המעצבות מחדש את עתיד עולם הבריאות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. התחרות כוללת 13 קטגוריות העוסקות, מהיבטים שונים במצוינות בבריאות דיגיטלית.

"אנחנו נרגשים להיות אחת מארבע החברות העולות לגמר בפרס Digital Health Awards בקטגוריית טרנספורמציה ניתוחית," אמר דותן אסלמן, מייסד שותף ו-CTO ב-Theator. "הכרה זו נותנת רוח גבית למחויבות שלנו לסייע למנתחים ברחבי העולם להתמודד עם שונות ופערים בטיפולים כירורגיים, על מנת לשפר את איכות הטיפול הכירורגי."

הבחירה בחברה כפיינליסטית בתחרות היא עדות לטכנולוגיה הייחודית והמהפכנית של Theator. המערכת של תיאטור מתחברת למצלמות הנמצאות בשימוש בחדרי ניתוח, אוגרת מידע וידאו מניתוחים ומשתמשת בזמן אמת ביכולות למידת מכונה, ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית כדי לזהות את הניתוחים שבוצעו באופן הטוב ביותר, לצד טעויות שבוצעו ע"י מנתחים. הטכנולוגיה שמפתחת החברה מאפשרת לקשור בין המידע הקליני שמתקבל מבית החולים באשר לתוצאת הניתוח לבין הפעולות שבוצעו במהלכו. באופן הזה נוצר מעין "חדר ניתוח חכם ושקוף" שתורם לשיפור הביצועים של מנתחים באופן עקבי. המשמעות היא כי בעזרת Theator ניתן לקבל טיפול רפואי טוב ומדויק יותר, טיפול שפעמים רבות מציל חיים, ללא קשר למיקום הגיאוגרפי של המטופל או לזהות הרופא המנתח.

בתהליך בחירת החברות המועמדות לפרס משתתף פאנל שופטים מכובד מעולם הבריאות וכולל בחינה קפדנית של חברות רבות מרחבי העולם, בהתחשב בקריטריונים שונים ובהם פוטנציאל ההשפעה, ייחודיות הטכנולוגיה וערך המוצרים. הזוכים הסופיים לכל קטגוריה ייחשפו באירוע הגמר שייערך ב-9 באוקטובר 2023.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully