וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיד נפגשה עם סגן נשיא הרשות המוניטרית של הונג קונג

במפגש בין אריק שטילמן, מנכ"ל Rapyd ונציגים נוספים מה HKMA, נדונו מגמות גלובליות בתחום מערכות התשלומים, אתגרים והזדמנויות בעולמות הפינטק, וכוונותיה של Rapyd להמשיך בהרחבת פעילותה בהונג קונג ובדרום מזרח אסיה

ראפיד בהונג קונג. Eclipse Media,
ראפיד בהונג קונג/Eclipse Media

בעידן הזהב של הטכנולוגיה והחדשנות, החברות הגלובליות מתמודדות לא פעם עם אתגרים שמתרחשים מעבר לגבולותיהן. עולם העסקים התפשט והתרחב לשווקים רחוקים ומגוונים, ובכך גם הצורך בשיתופי פעולה בין חברות ורשויות רשמיות ברחבי העולם.

אחד הצעדים שנקטה החברה כחלק מהכוונה להמשיך ולהתרחב הינו מינויה של ד"ר ווגמן-רטנר, מומחית עולמית בתחומי הפשיעה הכלכלית ושותפה לגיבוש הרגולציה הגלובלית בתחום. המינוי הדגיש את מחויבותה להטמעה וליישום של דרישות הרגולציה העולמית בפעילותה של ראפיד בתעשיית הפינטק הגלובלית המורכבת, כמו גם מחויבותה להמשיך לשרת את לקוחותיה ברחבי העולם תוך התאמה לדרישות הרגולציה במדינות השונות.

לאחרונה החברה אירחה במשרדיה בתל אביב את הווארד לי, סגן נשיא הרשות המוניטרית של הונג קונג (HKMA). במפגש בין אריק שטילמן, מנכ"ל Rapyd ונציגים נוספים מה HKMA, נדונו מגמות גלובליות בתחום מערכות התשלומים, אתגרים והזדמנויות בעולמות הפינטק, וכוונותיה של Rapyd להמשיך בהרחבת פעילותה בהונג קונג ובדרום מזרח אסיה (APAC).

Rapyd זיהתה את הפוטנציאל וההזדמנויות העסקיות הרבות במזרח אסיה כבר לפני מספר שנים, והחלה פעילותה בהונג קונג בשנת 2020, עם רכישת חברת Neat. מאז, המשיכה החברה לבסס מעמדה באקוסיסטם של APAC, לרבות הענקת גישה לספקים מקומיים לפלטפורמת תשלומים מתקדמת, חדשנית, התואמת את הרגולציה המקומית ומאפשרת הרחבת פעילותן גם למישור הגלובלי. ב-Rapyd רואים פוטנציאל והזדמנויות עסקיות רבות במזרח אסיה, ולכן כחלק מאסטרטגית של החברה היא מתכוונת להמשיך להרחיב פעילותה באזור.

בנוסף, וכחלק בנוסף, וכחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות הגלובלית, Rapyd רכשה לאחרונה את חברת PayU בעסקה בסך 680 מיליון דולר. רכישה זו מדגישה את המחויבות והרצון של Rapyd להמשיך להתרחב גלובלית ולמנף פתרונות פיננסיים חדשניים נוספים עבור לקוחותיה.

החיבור רשות המוניטרית של הונג קונג נעשה ע"י קונסוליית ישראל בהונג קונג, בהובלת אמיר לאטי, הקונסול הישראלי.

אריק שטילמן, מנכ"ל Rapyd: "אנו גאים בכך שהרשות המוניטרית של הונג קונג, בהובלתו של מר הווארד לי, בחרה להיפגש איתנו כחלק מביקורם בישראל. ראפיד בוחנת הזדמנויות משמעותיות להמשיך ולקדם את הנוכחות שלה בהונג קונג ובאזור APAC. נקודת המבט של HKMA רק העצימה את המחויבות שלנו לשווקים אלה. אנו ערוכים להעמיק את הנוכחות ואת שיתופי הפעולה שלנו באזור".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully