וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווץ'! האייפון 15 פרו מקס לא שרד מבחן פשוט

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 10:13

מכשיר הדגל החדש של אפל רק הושק - וכבר עבר התעללות שעשויה לכאוב לכם, בעיקר בכיס. ולמרות הכישלון במבחן, יש הסבר די מוצדק ועוד בשורה משמחת

לא שרד מבחן פשוט. מתוך ערוץ היוטיוב JerryRigEverything, צילום מסך
עורר חששות לגבי העמידות של המכשיר החדש. האייפון לאחר הכיפוף/צילום מסך, מתוך ערוץ היוטיוב JerryRigEverything

כך מרסקים 1,200 דולר בפחות מ-12 דקות: דגמי האייפון 15 פרו החדשים מתהדרים במסגרת חדשה שעשויה מטיטניום דרגה 5, שלדברי אפל הוא חזק יותר, עמיד יותר, אבל במקביל גם קל יותר מאי פעם. בינתיים, הבטחות לחוד ומציאות לחוד - היוטיובר זאק נלסון מערוץ היוטיוב JerryRigEverything, המוכר בזכות מבחני האומץ והעינויים שעוברים המכשירים החדשים, לקח את דגם הפרו מקס למבחן עמידות שהסתיים בהתרסקות כואבת, ועורר חששות לגבי העמידות של המכשירים החדשים.

לאורך מבחן העמידות, ניתן לראות את המסגרת החדשה עוברת, בין היתר, מבחני שריטה, מבחני חימום ושיוף עם נייר זכוכית. כצפוי, הטיטניום אכן נשרט כאשר חורטים עליו עם כלי משונן, אך מנגד, מתברר שגב הזכוכית עמיד הרבה יותר בפני שריטות. בנוסף, גם המסך לא נכשל ועמד במבחני השריטות או הלהבה הגלויה, וכך גם שלוש עדשות של המצלמה בגב המכשיר.

"זה הזמן לראות אם המבנה ההיברידי החדש הכולל טיטניום פוגע בשלמות המבנית של האייפון 15 פרו מקס", אמר נלסון כשהוא החל להפעיל לחץ על המכשיר. תוך שניות ספורות בלבד, נשמע צליל של שבירה והזכוכית האחורית התנפצה לחלוטין. "לא צפיתי את זה", הוא אמר, והוסיף: "אתם צופים בי מבצע מבחני עמידות לסמארטפונים במשך כ-11 שנים, ורוב הטלפונים לא נשברים. במיוחד לא אייפונים. כמעט אף פעם. הקליק הפעם היה מהיר בצורה לא נורמלית".

אז מה הסיבה? נלסון משער שזה יכול לנבוע מכך שלטיטניום יש פי חמישה יותר כוח מתיחה מאלומיניום, מה שגורם לכך שהגב הזכוכית לא יכול לעמוד אפילו בכמויות קטנות של לחץ וכיפוף. החלק החיובי: אפל הפכה את החלפת גב הזכוכית של אייפון 15 פרו לזולה בהרבה השנה. ולפני שאתם נכנסים להיסטריה, כדאי לזכור שמדובר בסך הכל בסרטון של יוטיובר על מכשיר בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully