וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Creednz נחשף ומודיע על גיוס של 7 מיליון דולר בהובלת בלאמברג קפיטל

הטכנולוגיה של החברה תמנע הונאות בעסקאות תשלומים בתאגידים וחברות. מדו"ח מקיף שערכה החברה עולה כי למעלה מ- 88% ארגונים בארה"ב דיווחו שעברו לפחות הונאה אחת בעסקת תשלום בשנתיים האחרונות. עוד עולה מן הדו"ח כי אובדן ההכנסות הממוצע מהונאות עומד על 149,225$

גוני דויטש, מנכל קרידנס. קרידנס,
גוני דויטש, מנכל קרידנס/קרידנס

חברת הסטארטאפ Creednz, המפתחת פלטפורמה למניעת הונאות פיננסיות בעסקאות תשלומים, באמצעות שימוש בטכנולוגיות ויכולות מעולמות הסייבר והנגשתם לצוותי הכספים בתאגיד, מודיעה היום על גיוס סיד של 7 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה בלאמברג קפיטל בשיתוף עם Elron Ventures, המתמחה בהשקעות סייבר וקרן Moneta המתמחה בהשקעות פינטק. ההון שיכנס לחברה ישמש אותה להמשך פיתוח הפלטפורמה שלה וכמו כן הגברת הנוכחות בשוק האמריקאי והרחבת מערך מכירות שלה .

"הונאות בעסקאות תשלומים נהפכו לאחד מהסיכונים המרכזיים לפעילות העסקית ומוניטין של ארגונים בייחוד לאור פריחתה של טכנולוגית ה- Gen AI", אומר ג'וני דויטש, מייסד ומנכ"ל קרידנס. "אנחנו נלחמים באיומי סייבר שגורמים לאובדן כסף בצורה ישירה, בין אם מדובר בהתחזות, הונאות פנימיות וכיוב'. היה לנו ברור שצריך להנגיש יכולות שהיו זמינות בעבר רק לצוותי סייבר לגופי הכספים בכדי למנוע אירועים שכאלו שבאים לידי ביטוי בשורת הרווח של החברות.Creednz מספקת לצוותי הכספים את הכלים הרלוונטיים להגן על הארגונים מפני הונאות תשלומים אובדן מוניטין והכנסות".

אובדן הכנסות ופגיעה במוניטין

לאחרונה ערכה Creednz מחקר נרחב ביחד עם מכון המחקר המוביל בארה"ב Ponemon Institute בנושא מגמות אבטחה פיננסית.

מהמחקר עולה כי למעלה מ- 88% ארגונים בארה"ב, דיווחו שעברו לפחות הונאה אחת בעסקת תשלום בשנתיים האחרונות. כמו כן אלו דיווחו על אובדן ממוצע של 149,225$ באירוע ההונאה. בנוסף, כ-76% מהמשיבים הצביעו על כך שלקח לעיתים יותר משנה לגלות ולתקן את התקריות הללו. מעבר לאובדן הון, ארגונים שנפגעו חווים נזקים נוספים, כאשר 60% מהמשיבים בסקר מדווחים על פגיעה במוניטין ובמותג שלהם; אי עמידה בתקנות רגולטוריות (51% מהמשיבים); ואובדן אמון בעלי המניות (46% מהנשאלים).

בשש השנים האחרונות דיווח ה-FBI על יותר מ-50 מיליארד דולרים שנגנבו מחברות אמריקאיות כתוצאה ממתווי הונאה שונים. ההונאות הללו כוללות התחזות לספקים של הארגון ודרישת תשלום בשמם, פריצה לספקי הארגון ויצירת דרישות תשלום פיקטיביות, גניבת פרטי הזדהות לחשבונות בנק ארגוניים ואף מתווי הונאה הכוללים שיתוף פעולה עם גורמים בתוך הארגון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משה אלגרסי. קרידנס,
משה אלגרסי/קרידנס

Creednz נוסדה בשנת 2022 בידי צמד יזמים מנוסים: ג'וני דויטש, שמשמש כמנכ"ל החברה ומגיע עם ניסיון של למעלה משני עשורים בעולמות הסייבר. בתפקידו האחרון שימש כ CISO של חברת הרכב החשמלי Rivian ומשה אלגרסי, יזם סדרתי עם יותר משני עשורים של הקמת חברות בעולמות הסייבר, כגון SecureNative, DataLayers, First Access, , 7Securityובנוסף שימש כמנהל בכיר ב-Microsoft בתחום הסייבר. החברה מעסיקה כ- 11 עובדים במשרדיה בישראל ובארה"ב וכעת תרחיב את המצבת כוח האדם שלה.

יודפת הראל-בוכריס, שותפה ב Blumberg Capital, אליק עציון, שותף ב-Elron Ventures ומירב הר-נוי שותפה ב Moneta VC אומרים כי: "אנו שמחים על ההזדמנות לחבור יחדיו, משקיעים מומחים מעולמות הסייבר, הפינטק וה- B2B Software על מנת לתמוך בצוות Creednz במסע למגר את התופעה והנזקים העצומים שנגרמים מהונאות בתשלומים בין-ארגוניים. תופעה זו תלך ותגבר עם השימוש של גורמי תקיפה ביכולות החדשות בתחום ה- Generative AI והפלטפורמה חוצת הדסציפלינות של Creednz תיתן מענה לצורך ההולך וגובר. עם צוות חזק וטכנולוגיה עמוקה אנו מאמינים שהחברה תצמח ותהפוך למובילה עולמית בתחומה".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully