וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ghost Detective: פלייטיקה ונטפליקס בשת"פ מסקרן

פלייטיקה בשיתוף פעולה בלעדי עם Netflix: חושפת את משחק הפשע החדש שיסעיר קהלים בכל העולם "Ghost Detective": "מגדיר מחדש את גבול העברת הסיפור

Ghost Detective. יחצ,
Ghost Detective/יחצ

סטודיו ווגה (Wooga) מבית חברת המשחקים הבינלאומית המובילה פלייטיקה, הידוע בעולם המשחקים והסטוריטלינג כיוצר תוכן מהמעלה הראשונה השיק את המשחק "Ghost Detective" שיופיע במסגרת Netflix Games.

"Ghost Detective", הוא מז'אנר משחקי התעלומה והבילוש. הוא מעביר את השחקנים אל לרחובותיה המסתוריים והאניגמטיים של ניו אורלינס, ארצות הברית, כדי לעזור לרוח הרפאים של בלשית ותיקה המנסה לפענח את תעלומת הרצח שלה עצמה- Ghost Detective הוא משחק מרגש וסוחף, הכלול כעת בחבילת המנויים של נטפליקס.

נאי צ'אנג, Managing Director ב Wooga : "שיתוף הפעולה הזה עם נטפליקס הוא יותר מאבן דרך - הוא עדות למסירות של שתי החברות להעברת חוויות בידור חסרות תקדים לקהל ברחבי העולם", "ממש כמו נטפליקס, גם פעולות הסטודיו הן מקור השראה לסיפורים שובי לב. ההשקה של 'Ghost Detective' ב-Netflix Games היא צעד יוצא דופן, והיא מבטיחה לשחקנים הרפתקה גדולה ודרישה להתמסרות במהלך העונה להצעות של שירות בעל תוכן סוחף".

עופר קינברג, מנהל ההכנסות הראשי בפלייטיקה: "השקת 'Ghost Detective' ב-Netflix Games מגדירה מחדש את גבולות העברת הסיפור ומשלבת בצורה חלקה את האומנות של סטודיו Wooga עם המגוון הרחב בנטפליקס. שיתוף הפעולה הזה מדגיש את המחויבות שלנו לספק חוויות סוחפות ומעוררות השראה ומחשבה, המצליחות למשוך ולאתגר קהלים רבים ברחבי העולם בעוד אנחנו ממשיכים לבצע את משימתנו לספק אינסוף דרכים למשחק."

באמצעות מיומנויות הבלשות וכוחות חדשים כרוח הרפאים של הבלשית טסה רובינסון, השחקנים יחקרו אוסף מגוון של חשודים ודמויות משעשעות, מתות וחיות, בדרך לפתרון הרצח שלה. כדי להתקדם בסיפור, השחקנים יצטרכו לאסוף רמזים חשובים, לפתור מגוון עצום של חידות ולחפש פריטים בנופים עתירי חפצים נסתרים ברחבי העיר הרדופה ניו אורלינס.

  • עוד באותו נושא:
  • פלייטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully