וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם וואטסאפ ואיתור: בדקנו את השעון החכם החדש של Kidiwatch

דוד רוזנטל

26.9.2023 / 15:02

הגרסה החדשה של שעון הטלפון החכם לילדים מאפשרת מגיעה בשילוב אפליקציית WhatsApp ומאפשרת להתכתב, לשוחח ולשלוח תמונות דרכה, איתור מיקום בזמן אמת. מה חשבנו עליו?

KIDI CHAT שעון טלפון חכם מבית קידי וואצ' צילום הדמיה סטודיו לירן טל מחיר מומלץ לצרכן 599 שקלים להשיג באתר ובחנויות. יחצ,
KIDI CHAT שעון טלפון חכם מבית קידי וואצ' צילום הדמיה סטודיו לירן טל מחיר מומלץ לצרכן 599 שקלים להשיג באתר ובחנויות/יחצ

לשעונים חכמים יש הרבה פונקציות, אבל כשזה קשור לילדים שלכם, חשוב מאוד לחוש ביטחון. הגרסה החדשה של שעון הטלפון החכם KIDI CHAT מאפשרת להתכתב, לשוחח ולשלוח תמונות גם דרך אפליקציית WhatsApp הכל בשעון החכם החדש נוסף שמגיע בעיצוב חדש. כל זה נוסף לפונקציות לשמירה מרחוק על הילד כמו האזנה מרחוק, צילום מרחוק, שיחות והודעות, צילום וידיאו, שיחות חירום איתור מיקום ושמיעת מוזיקה עם נגן 3MP מובנה ועוד.

השעונים מגיעים בשני צבעים - שחור או ורוד בעיצובים של רצועה חלקה + רצועה נוספת במתנה מעוצבת בעיצוב מודרני. השעון מתחבר לאפליקציה של קידי וואצ' המותקנת בנייד של ההורה ומאפשרת שלל אופציות שיחות, הודעות גם דרך השעון גם דרך וואטסאפ, גדר ביטחון (תיחום איזור פעילות של הילד וברגע שהוא חוצה אותו מתקבלת התראה), האזנה מרחוק על ידי ההורים ובדיקת מיקום GPS.

מעבר לפונקציות של שליטה מרחוק לשעון ישנו סטופר, שעון מעורר, משחק חשבון לתרגול, אפשרות להקלטה, הודעות קוליות. השעון מגיע עם סוללה חזקה במיוחד 900 mAh מסך צבעוני ומערכת הפעילה של אנדרואיד.

המכשיר מתאים לגילאי 3-12. מחיר מומלץ לצרכן 599 שקל הערכה מכילה כרטיס סים לחבילת שירות אותו ניתן להפעיל דרך קידי וואצ' באמצעות מנוי בסיסי בעלות של 12.9 שקלים לחודש.

אז מה דעתנו?

העיצוב יפהפה ותאורטית זה נשמע טוב, אבל טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. בהיותי אל-הורי, נתתי לנסיין מיומן לבדוק את המוצר, ולהלן ההתרשמות של אביו של הנסיין: "שעון מאוד פונקציונלי ואמין. בניגוד לשעון החכם הקודם של הילד, הפעם הצלחתי להתמודד עם ההתקנה בקלות, גם בשעון וגם במכשיר שלי. השעון הזה בהחלט נתן לנו מנה הגונה של ביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully