וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 3,300 שקל: פרטנר תציע טרייד אפ על אייפון 15

לטענת החברה, מדובר בהחזר הגבוה בשוק. פרטנר היא יבואנית רשמית של מוצרי אפל בישראל, מפעילה מעבדות תיקונים במרבית מרכזיה ברחבי הארץ ומעבדה ראשית שהוסמכה על-ידי אפל בישראל

אייפון 15 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 15 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר נערכת להשקת סדרת האייפון 15 וסדרת האפל ווטש. החברה תחל במכירה המוקדמת של האייפון ביום ראשון הקרוב, 1 באוקטובר, כשחנויות החברה יפתחו באותו יום כבר ב-08:00 בבוקר.

החברה תציע החזר של עד 3,300 שקל במעמד הרכישה - ההחזר הגבוה בשוק, בהחזרה של מכשיר ישן וכנגד רכישה מדגמי אייפון 15, התומכים בטכנולוגיית דור 5. החברה הגדילה את גובה ההחזרים לעומת השנים הקודמות, על מנת לסייע ללקוחות להשתדרג למכשירים החדישים, על רקע עליית שער הדולר והביקושים הגוברים לעסקאות טרייד-אפ. גובה התמורה ייקבע לפי דגם המכשיר הנמסר ותקינותו, החל מדגמי אייפון 6 ומעלה. ניתן לממש את המבצע ולהשיב את המכשיר הישן בחנויות פרטנר בלבד.

דגמי הבסיס - אייפון 15 ואייפון 15 פלוס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
דגמי הבסיס, אייפון 15/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

פרטנר משיקה את כלל הדגמים של סדרות המכשירים החדשים, במגוון רחב של נפחים, גדלים וצבעים. האספקה הרשמית של המוצרים צפויה באמצע אוקטובר, עם משלוח מהיר ללא תשלום נוסף, עד בית הלקוח.

פרטנר היא יבואנית רשמית של מוצרי אפל בישראל, מפעילה מעבדות תיקונים במרבית מרכזיה ברחבי הארץ ומעבדה ראשית שהוסמכה על-ידי אפל בישראל. פרטנר תעניק שלושה חודשים ראשונים חינם למצטרפים לשירות התיקונים Premium Care".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully