וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון 15 נשבר בקלות? מבחני מעבדה מוכיחים אחרת

עודכן לאחרונה: 30.9.2023 / 21:37

ברשתות החברתיות זעקו בשבוע האחרון שהאייפון 15 פרו מקס, מכשיר הפרימיום החדש של אפל, נשבר בקלות. כעת, כצפוי, מבחני מעבדה מעמיקים מראים דווקא ההפך. במקביל, אפל מתייחסת לבעיית ההתחממות

האייפון 15 פרו מקס במבחן של Consumer Reports. Consumer Reports,
האייפון 15 פרו מקס במבחן של Consumer Reports/Consumer Reports

בשבוע האחרון, מאז הושקה סדרת האייפון 15, עלו מספר טענות כי דגם הפרימיום של אפל, האייפון 15 פרו מקס, אינו עמיד במיוחד, וכי הוא נשבר בקלות. טענות אלו התבססו על מספר סרטונים ויראליים שהופצו ברשת, בהם נראה כיצד הוא נשבר לאחר כיפוף קל. אלא שכעת, מבחנים של המגזין Consumer Reports מוכיחים אחרת - האייפון 15 פרו מקס עמיד בפני נפילות חוזרות ונשנות, בדיוק כמו מכשירי אייפון קודמים, ודגמים של חברות מתחרות.

"מדדנו את הכוח באמצעות מכונת לחיצה ודחיסה של חברת Instron בעלת דיוק גבוה, תוך הפעלת לחץ במרכז המכשיר ולאורך הטלפון כדי לראות אם זה עלול לגרום לשבירת הזכוכית בגב המכשיר", הסבירו ב-Consumer Reports, והוסיפו: "הטלפון יצא ללא סדקים. זה מראה שהוא יכול לספוג הרבה כוח ויש קצת גמישות בטלפון שמתאוששת כאשר הלחץ משתחרר".

האייפון 15 פרו מקס במבחן של Consumer Reports. Consumer Reports,
האייפון 15 פרו מקס במבחן של Consumer Reports/Consumer Reports

ועד כמה האייפון 15 פרו מקס עמיד בפני נפילות שגרתיות? במגזין מציינים כי הוא ספג שריטות קלות בלבד לאחר 100 נפילות בתוך מערבל, המרופד מלמעלה ומלמטה באבן כדי לדמות נפילות מגובה המותניים על משטח בטון. למעשה, כל הטלפונים בדירוגים של Consumer Reports עוברים את המבחן הזה. לאחר 50 נפילות, המכשיר נבדק בפעם הראשונה, ולאחר מכן הוא עובר 50 נפילו נוספות. "אנחנו פשוט מוודאים שכל טלפון נחשף למכות במגוון רחב של זוויות, כולל הפינות והקצוות, במטרה לדמות את החוויה שלנו בעולם האמיתי", מסבירים במגזין. התוצאות מתאימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האייפון 15 פרו מקס במבחן של Consumer Reports. Consumer Reports,
ספג שריטות קלות בלבד לאחר 100 נפילות בתוך מערבל/Consumer Reports

"מה שמצאנו במעבדות שלנו מנוגד לסדרת סרטונים של מבצעי ביקורות מקוונים שהראו את הזכוכית נשברת בנפילות מאולתרות ותרחישי כיפוף, שלפעמים גרמו לרשת סדקים בחלק האחורי של הטלפון", אומרת מריה רריץ', מנהלת בכירה לבדיקת מוצרים ב-Consumer Reports. למעשה, "בזמן שצילמנו תמונות למאמר אחר, הפלנו את האייפון 15 פרו מקס על אדמה סלעית - פעמיים. והוא שרד לחלוטין".

במקביל, בשבוע האחרון התלוננו משתמשים רבים על בעיית התתחמות בדגמי הפרו. הערב (שבת), בהצהרה שפורסמה באתר פורבס ושותפה עם אתר 9to5Mac, אפל ציינה שהיא עובדת על עדכון תוכנה שיטפל בבעיה. בהודעה נכתב כי זוהה באג במערכת ההפעלה שגורם להתחחמות יתר על המידה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully