וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מגייסים בהצלחה עובדים לסטארט-אפ שמתרחב?

'תל אביב טק' של עיריית תל־אביב-יפו מזמינה יזמים ל'הרציף' להרצאה של מומחית בבנייה והובלת תהליכי גיוס - הרצאתה של ליטל אנקורי

ליטל אנקורי. בוב ברלין,
ליטל אנקורי/בוב ברלין

'תל אביב-טק', זרוע הטק במנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל־אביב-יפו, מזמינה יזמים ויזמות להגיע למתחם 'הרציף' להרצאה בנושא: איך הכי נכון לגייס עובדים לסטארט-אפ שמתרחב. את ההרצאה תעביר ליטל אנקורי, מומחית בבנייה והובלה של תהליכי גיוס, בעלת ניסיון של 13 שנים בתעשיית ההייטק הישראלי, אשר עבדה עם חברות מובילות כגון Meta, Paypal וגם עם חברות סטארט-אפ רבות.

ההרצאה תתקיים ביום ד', 11 באוקטובר 2023 בשעות 20:00-18:00 במרכז היזמות 'הרציף' ברחוב הגליל 6 בנווה שאנן, תל-אביב-יפו. הכניסה חופשית בהרשמה מראש (לעמוד ההרשמה)

בהרצאתה תיתן אנקורי ליזמים מגוון כלים ורעיונות לגיוס מוצלח ותתייחס לשאלות כגון: איך בוחרים את האנשים שהכי מתאימים ומתאימות להצטרף אליך למסע בשלב הזה? אילו כלי גיוס יכולים לסייע בתהליך? איך הכי נכון לשאול את המידע הרלוונטי על המועמד או המועמדת בזמן הריאיון? איך אפשר למשוך לסטארט-אפ בראשית דרכו טאלנט איכותי, גם כשאין אפשרות להבטיח להם שבמשרד תמיד יהיו 24 טעמי גלידה?

ואחרי שהצלחנו בגיוס צוות החלומות, לא פחות חשוב להתייחס גם לתהליך השימור של העובדים והעובדות החדשים, מתוך הבנה ש-6 החודשים הראשונים הם קריטיים להבנה האם המגויס הטרי יישאר בחברה, או שלא. בהרצאה תתייחס אנקורי גם לשאלה, איך הכי נכון לגייס ולרתום לאורך זמן את העובדים והעובדות החדשים למסע ההצלחה של החברה?

המטרה היא שבסיום המפגש יצאו היזמים והיזמות עם ידע וכלים שיסייעו להם לבנות את תהליך הגיוס בחכמה, לקבל החלטות מושכלות לגבי המועמדים ולהימנע ממלכודות גיוס נפוצות, שיעלו להם בזמן וכסף מיותרים.

לדברי ליטל אנקורי: "צמיחה של סטארט-אפ זהו תהליך מורכב המלווה באתגרים רבים, לכן ההחלטה של היזמים והיזמות על כך שהגיע הזמן להרחיב את הצוות מהווה מהלך משמח, המעיד על כך שאתם בדרך הנכונה. כולנו יודעים שההון האנושי הוא המרכיב החשוב ביותר בהצלחה של כל חברה, מה שלא כולם יודעים זה שגיוס העובדים הראשונים מהווה הזדמנות פז לבנות בסיס חזק לצמיחת הסטארט-אפ. זה הזמן של היזמים והיזמות לצרף אליהם אנשי צוות שמתחברים לחזון ולערכי החברה ולהתחיל לפתח את התרבות הארגונית הנכונה להם".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully