וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך לעמוד בתור: הקמפיין החדש של דינמיקה לאייפון 15

דינמיקה בקמפיין חדש: מזמיני הרכישה המוקדמת של דינמיקה, יהנו מהאייפון כבר ביום נחיתתו בישראל. אלי אדדי: "דינמיקה נערכה עם מלאי גדול כדי לעמוד בביקושים האדירים, הרוכשים בהזמנה המוקדמת של דינמיקה, יהנו מהאייפונים ביום הנחיתה"

קמפיין חדש לדינמיקה/דינמיקה

דינמיקה בקמפיין חדש לקראת השקת האייפון 15: "לא צריך לעמוד בתורים כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם. רוכשי דינמיקה ייהנו מהאייפון החדש במשלוח עד הבית, כבר ביום הנחיתה בישראל". בקמפיין מככב הפרזנטור אלי פיניש, המגלם את "צורי", ישראלי שיודע הכל, מתחכם אבל לא חכם. החל מהערב (ראשון) תעלה פרסומת "האוהלים" של דינמיקה, במהלכה תיחשף גם ההשקה הייחודית של האייפון 15.

אלי אדדי: "השנה השקת האייפון תתבצע במתכונת אחרת, שבמהלכה לקוחות דינמיקה שישריינו בהזמנה המוקדמת, יהנו מהאייפון החדש מיד עם נחיתתו בישראל, כשהם לא יצטרכו להמתין בתורים או להעמיד אוהלים כדי להיות הראשונים שרוכשים אותו. ההזדמנות הזאת אפשרה לנו לייצר קמפיין חדש, במהלכו הפרזנטור שלנו, אלי פיניש, מגלם את 'צורי', מעביר את המסר - לא צריך לעמוד בתור כדי להשיג את האייפון 15 לפני כולם".

בשונה מהתמונות והסרטונים ברחבי העולם על התורים הבלתי נגמרים, השנה, ההשקה של הדגמים החדשים בדינמיקה, תחל מיד עם הגעת המלאי - משדה התעופה, הישר לבית הלקוחות. בדינמיקה מציינים כי הלקוחות שישריינו את האייפון במכירה המוקדמת שנפתחת ב-1 באוקטובר בשעה 08:00 בבוקר, יוכלו ליהנות מהאייפון מיד ביום נחיתתו בישראל.

לצד הפרסומות הטלוויזיניות בבימויו של ירון שילון (ארץ נהדרת), הקמפיין ילווה בדיגיטל, לצד קמפיין סושיאל ברשתות החברתיות. עלות הקמפיין הכוללת (מדיה ועוד) מוערכת במיליוני שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דינמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully