וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית החדשה של מטא ממשיכה לאבד גובה

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 8:35

על אף ההשקה המוצלחת וההסתערות בימים הראשונים - הרשת החברתית החדשה של מטא לא מצליחה להגדיל את בסיס המשתמשים, וזה מה שעשוי לקרות לה עד סוף השנה

מארק צוקרברג. רויטרס
מארק צוקרברג/רויטרס

שלושה חודשים לאחר ההשקה, מספר המשתמשים ב-Threads (ת'רדס), הרשת החברתית החדשה מבית מטא (פייסבוק) צפויה לסיים את שנת 2023 עם 23.7 מיליון משתמשים פעילים בארה"ב - כך לפי חברת המחקר Insider Intelligence. לשם השוואה, ל-X (טוויטר לשעבר) של אילון מאסק צפויים להיות 56.1 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.

מנגד, חברת המחקר צופה שהמשתמשים הפעילים החודשיים של X ירדו ל-47 מיליון עד 2025, אם הנטישה הנוכחית תמשך באותו הקצב. לעומת זאת, Insider Intelligence צופה שלת'רדס יהיו 30 מיליון משתמשים ב-2025. ומה קורה בפלטפורמות האחרות? לפי Insider Intelligence, לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, יכולים להיות 177.9 מיליון, 135.2 מיליון ו-102.3מיליון משתמשים חודשיים פעילים (בהתאמה) בארה"ב עד סוף 2023.

ת'רדס. רויטרס
ת'רדס/רויטרס

"ת'רדס קיבלו דחיפה ראשונית מהצעדים המוטעים של טוויטר, אבל היא לא יכולה לסמוך על עריקים מהמתחרה כדי לצמוח", אומרת ג'סמין אנברג, האנליסטית הראשית של Insider Intelligence, בהצהרה. אנברג מוסיפה שאם מאסק יממש את התוכנית שלו לדרוש מכל משתמשים X תשלום חודשי, זה עלול להרחיק עוד יותר את בסיס המשתמשים שלו.

ת'רדס הושקה בסערה בחודש יולי - יותר מ-100 מיליון משתמשים נרשמו בתוך 5 ימים בלבד. עם זאת, מספר המשתמשים היומיים בשבוע השני אחרי ההכרזה צנח ל-13 מיליון - ירידה של 70% מהשיא ב-7 ביולי. לשם השוואה, המשתמשים הפעילים היומיים של X (טוויטר לשעבר) הם בסביבות 200 מיליון.

ועדיין מוקדם מדי להספיד את הרשת החברתית הצעירה. לפי מדדים אחרים, האפליקציה ממשיכה להגדיל את בסיס המשתמשים שלה ואת כוח המשיכה שלה בשווקים גלובליים, דבר שעם הזמן עשוי גם להגביר את השימוש בה - במיוחד כאשר מערך התכונות של האפליקציה משתפר. בנוסף, היא עדיין אינה זמינה ב-27 מדינות האיחוד האירופי, על כ-500 מיליון תושביו - נתח שוק משמעותי עבור ברשת חברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • מטא
  • Threads

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully