וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיען הרשת הערבי כתב למיליוני עוקביו: "אני קודם כל ישראלי"

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 11:53

נאס דיילי, שהציג את עצמו לאורך השנים כפלסטיני-ישראלי, פרסם פוסט שבו התייחס לטבח שביצעו אנשי חמאס בתושבי הדרום. "המחשבות הפכו לכעס. לטרוריסט שחודר לישראל, האזרחים הם מטרות"

נוסייר יאסין, נאס דיילי. יוטיוב, צילום מסך
נוסייר יאסין, נאס דיילי/צילום מסך, יוטיוב

כוכב הרשת נוסייר יאסין, המוכר יותר בכינויו Nas Daily הודיע הלילה למיליוני עוקביו - "אני קודם כל ישראלי". יאסין, העלה הלילה פוסט בחשבנות השונים שלו בו הוא סיפר על תחושותיו בעקבות המלחמה. "לאורך זמן רב אני מתקשה עם הזהות שלי, ילד פלסטיני שנולד בתוך ישראל, כאילו מה לעזאזל?". יאסין המשיך וכתב כי "רבים מהחברים שלי מסרבים עד היום לומר את המילה 'ישראל' ומזדהים כפלסטינים בלבד, אבל מאז שהייתי בן 12 זה לא נראה לי הגיוני, לכן החלטתי להיות שילוב פלסטיני-ישראלי וחשבתי שהמונח מתאר אותי הכי טוב - דבר ראשון פלסטיני, דבר שני ישראלי".

אולם, אירועי הימים האחרונים בישראל ערערו את זהותו של יאסין, שלו יותר מ-4.4 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם וקרוב ל-13 מיליון מנויים ביוטיוב. "האירועים האחרונים גרמו לי באמת לחשוב, והמחשבות הפכו לכעס" יאסין המשיך. "עבור טרוריסט שחודר לישראל, האזרחים הם מטרות. 900 ישראלים נרצחו עד עכשיו, יותר מ-40 מהם ערבים שנרצחו בידי ערבים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אני לא רוצה לחיות תחת ממשלה פלסטינית, מה שאומר שיש לי בית אחד גם אם אני לא יהודי - ישראל", כתב כוכב הרשת לעוקביו. "זה איפה שהמשפחה שלי גרה, זה היכן שגדלתי, זו המדינה שאני רוצה לראות ממשיכה להתקיים. פלסטין צריכה להתקיים גם כן כמדינה עצמאית, ואני מקווה לראות אותה משגשגת והופכת פחות קיצונית, אבל זה לא ביתי."

יאסין מסכם במשפט קצר את הפוסט "לכן מהיום הלאה, אני רואה עצמי כישראלי-פלסטיני, דבר ראשון ישראלי, דבר שני פלסטיני.

יאסין החל את הקריירה שלו ב-2016, כאשר החל לפרסם סרטונים קצרים של דקה על נושאים שונים, לאחר שחסך כ-60,000 דולר, שליש מתוכם במזומן והחל לנדוד ברחבי העולם. יאסין נולד בעראבה שבישראל למשפחה ערבית-מוסלמית, ולאורך כל השנים הגדיר את עצמו גם כפלסטיני, ובחר שלא לקחת צד בסכסוך הישראלי-פלסטיני.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully