וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל, טים קוק: "הרוס מההתקפות הנוראיות בישראל"

טים קוק, מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה, התייחס למלחמה בישראל: "לבי עם הקורבנות, אלה שאיבדו את יקיריהם". וגם מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, פרסם הצהרה

מטח טילים כבד ונפילות באזור המרכז 7.10.23/שימוש לפי סעיך 27א לחוק זכויות יוצרים

אנשי עסקים מובילים, סלבס ומשפיענים הביעו תמיכה בישראל בימים האחרונים בשל מתקפת חמאס והלחימה בעזה. לאחר שכבר בתחילת מבצע "חרבות ברזל" עשה זאת אילון מאסק, כעת הצטרף גם מנכ"ל אפל טים קוק.

"אני הרוס מההתקפות הנוראיות בישראל והדיווחים הטרגיים שיוצאים מהאזור. לבי עם הקורבנות, אלה שאיבדו את יקיריהם, וכל החפים מפשע שסובלים כתוצאה מהאלימות". במקביל, גם מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, פרסם הצהרה.

"ההתקפות על אזרחי ישראל היו נוראיות וקשות לצפייה. הייתי בקשר עם אנשי הצוות שלנו כדי לוודא שאנו עושים הכול על מנת לסייע להם בזמנים קשים אלה", כתב ג'סי. "אנחנו בקשר צמוד עם הצוותים ההומניטריים שלנו על הקרקע. מקווים שהשלום יגיע במהרה".

מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי מפרסם פוסט תמיכה בישראל בלינקדאין. צילום מסך,
מנכ"ל אמזון אנדי ג'סי מפרסם פוסט תמיכה בישראל בלינקדאין/צילום מסך

כאמור, גם אילון מאסק פרסם הודעה מטעמו. "מצער לראות מה קורה בישראל. מקווה שהשלום יגיע יום אחד". מי שהביע גינוי נוקב יותר לפעולות החמאס הוא נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה: "כל האמריקנים צריכים להחרד ולזעום מהתקפות הטרור חסרות הבושה על ישראל והטבח של אזרחים חפים מפשע", כתב ב-X. "אנו מתאבלים על אלה שמתו, מתפללים לחזרתם בשלום של אלה שנחזקו כבני ערובה, ועומדים ישר לצד בת בריתנו, ישראל, בזמן שהיא מנטרלת את חמאס. בכת שאנו תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני טרור, עלינו להמשיך לשאוף לשלום צודק ומתמשך עבור ישראלים ופלסטינים כאחד".

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully