וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת זועמים על הראיון המביש של מנכ"ל משרד ראש הממשלה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 12:57

"השווה עכשיו את תהליך זיהוי הגופות ל-"תור באיזה סופר": ברשתות החברתיות תוקפים את יוסי שלי, לאחר שאמר בראיון כי מסיבת הטבע תרמה רבות לכאוס. הנה תמצית הפוסטים שאפשר למצוא

מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, התראיין אמש (שני) בחדשות 12 וסיפק אמירה בעייתית מאוד: "הייתה את המסיבה שתרמה לכל הכאוס". הבוקר (שלישי) הוא כבר הספיק להתנצל ואמר "אם התבטאתי בחוסר רגישות או שבטעות הובנתי לא נכון - אני מתנצל מעומק הלב". במסיבה בקיבוץ רעים נרצחו כ-300 בני אדם, לצד אחרים שנחטפו לשטח רצועת עזה ונמצים בשבי חמאס.

"דבריי התייחסו לביקורת על משך זמן זיהוי גופות הנרצחים ולקושי בזיהויים", נכתב במכתב ההתנצלות. "בגלל מספר הנרצחים הרב, הקושי להגיע לגופות בעיצומה של לחימה, הזמן הרב שנדרש לאסוף את הגופות, ותהליך הזיהוי המורכב בגלל מצבן - נדרש הקמת מערך יעודי, גיוס אנשי מקצוע רבים והעברת החלטת ממשלה שתאפשר זיהוי באמצעות מאגר ביומטרי. כל אלה פעולות שאורכות זמן והביאו שתהליך הזיהוי יתארך. אם התבטאתי בחוסר רגישות או שבטעות הובנתי לא נכון - אני מתנצל מעומק הלב".

אולם, נראה שברשתות החברתיות תוקפים החל מאמש את שלי על אמירותיו, וחוסר הרגישות שהפגין כלפי המשפחות שנמצאות בימים קשים במיוחד, לצד כל מדינת ישראל.

11 בספטמבר: "ההחלטה להקים בניין כזה גבוה באמצע ניו יורק תרמה לכאוס"

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully