וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג ומנכ"ל גוגל: ענקיות הטכנולוגיה מביעות תמיכה בישראל

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 11:08

המשך הלחימה בדרום, תמונות הזוועה שכל העולם רואה והתמיכה הבלתי מסויגת של הנשיא ביידן בישראל, אילצו את הבכירים בעמק הסיליקון להוציא הודעה בנושא. "לבי עם הקורבנות, אלה שאיבדו את יקיריהם, וכל החפים מפשע"

מארק צוקרברג. רויטרס
מארק צוקרברג/רויטרס

עוד ועוד אנשי עסקים מובילים, סלבס ומשפיענים ברחבי העולם מביעים תמיכה בישראל בימים האחרונים בשל מתקפת חמאס והלחימה בעזה. לאחר שכבר בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" עשה זאת אילון מאסק, הבוקר (רביעי) הצטרפו לתמיכה בישראל גם מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, ומנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי.

"מתקפות הטרור של חמאס הן רוע טהור. אף פעם אין הצדקה לביצוע פעולות טרור נגד חפים מפשע", כתב צוקרברג בחשבון האינסטגרם שלו. "הסבל הנרחב שנוצר הוא הרסני. המיקוד שלי נשאר בבטיחות העובדים שלנו ובני משפחותיהם בישראל ובאזור".

בהודעה שנשלחה לעובדי גוגל, ופורסמה באתר 9to5Google, הביע מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי דאגה עמוקה מההתקפות על אזרחים בישראל ומהסכסוך העמוק שנוצר בעקבותיו. "אני בטוח שבינתיים כולכם ראיתם את החדשות על ההתקפות הנוראיות על אזרחים בישראל ועל הסכסוך שמתחולל כעת. העדיפות שלנו היא לוודא שכל עובד גוגל באזור מטופל ובטוח - מעבר לעובדים שלנו הממוקמים מקומית, זיהינו עוד כמה שטיילו שם". לגוגל שני משרדים בארץ עם יותר מ-2,000 עובדים.

מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי במהלך פורום כללי עולמי בדאבוס, שוויץ 22 בינואר 2020. רויטרס
מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי/רויטרס

כאמור, אמש פרסם מנכ"ל אפל טים קוק הודעה גם כן, וכתב: "אני הרוס מההתקפות הנוראיות בישראל והדיווחים הטרגיים שיוצאים מהאזור. לבי עם הקורבנות, אלה שאיבדו את יקיריהם, וכל החפים מפשע שסובלים כתוצאה מהאלימות".

מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, כתב: "ההתקפות על אזרחי ישראל היו נוראיות וקשות לצפייה. הייתי בקשר עם אנשי הצוות שלנו כדי לוודא שאנו עושים הכול על מנת לסייע להם בזמנים קשים אלה. אנחנו בקשר צמוד עם הצוותים ההומניטריים שלנו על הקרקע. מקווים שהשלום יגיע במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully