וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נביוס ישראל": תוציאו את הראש שלכם מהענן

בשיתוף נביוס ישראל

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 15:51

ה"ענן" ("Cloud") עומד במרכז המהפכה הטכנולוגית. זהו כלי טכנולוגי חדשני, המשפיע על מגוון תעשיות בזירה העולמית מאז היווצרו. במאמר זה נציג את חברת "נביוס ישראל" - החברה המובילה את תחום הענן בארץ, תוך סיפוק פתרונות ושירותים מבוססי ענן לעסקים ישראלים

שירותי ענן. freepik,
"נביוס ישראל" הינה החברה המובילה את תחום מחשוב הענן בישראל/freepik

במרכז המהפכה הטכנולוגית של המאה ה-21 עמוד הענן - מונח זה, שעשה את דרכו מהשפה היום יומית שלנו לשפה הטכנולוגית המודרנית, הינו כלי טכנולוגי חדשני המקנה אחסון נתונים ומאגרי מידע המבוסס ברשת האינטרנט, ועל כן, זמין לשימוש מכל מכשיר אישי בעל חיבור לרשת המקוונת. הענן מאפשר אחסון, גיבוי, גישה ושיתוף קבצים ונתונים מכל מקום ברחבי תבל, בכל זמן, בהתאם לצורך העולה למשתמשיו.

כשהשמיים מתמלאים בעננים: מהפכת הענן בעולם הגדול?

"כשהשמיים מתמלאים, העולם עומד מלכת". משפט זה נאמר בהתייחסות למהפכת הענן שמתחוללת בתעשיות השונות ברחבי הגלובוס. הענן משפיע על כלל התעשיות בשווקים השונים שבעולם - מתחום העסקים, לתחומים מדיניים ועד לתחום החינוך - ומעבר לו. בתעשיות השונות, הענן מקנה אפשרויות גמישות לאחסון וניהול של מידע ונתונים, ניתוח מהיר ואופטימלי לכלל הנתונים שמועברים, שיתוף נתונים על פני מרחקים עצומים, וכל זאת בהרף עין.

ענן בשמש הישראלית: מסעו של הענן אל עבר ארץ הקודש

עננים נוטים לנדוד - זהו טבעם. כיאה למונח המבוסס בשמיים, היה ברור כשמש כי בסופו של דבר הענן ינדוד גם לשמי ארצנו היפה. בעידן הדיגיטלי המודרני, התפתחות טכנולוגית נהייתה לחלק בלתי נפרד מהתפתחות עסקים, תעשיות ואף מדינות. בישראל, כמדינה בעלת תעשיה עסקית שופעת, אנו תמיד פתוחים לאינטגרציה של כלים טכנולוגיים שונים שמנוצלים על ידי המדינות המערביות השונות שנמצאות מעבר לים התיכון ומעבר לאוקיינוס. כאן נכנס הענן לתמונה. מאז היווצרו והשמתו בתעשיות מחוץ לארץ, נוצר ביקוש עצום בשוק הישראלי למתן שירותי ענן יעילים ותשואתיים. בשנים האחרונות, מהפכת הענן בישראל הפכה למנוע מרכזי שמשנה את פני כלל התעשיות בארץ - הענן, שמביא איתו יתרונות רבים בהיבט של אחסון, ניוד, שיתוף וניהול מידע, מקנה לעסקים יתרונות רבים ומאפשר פיתוח בסדר גודל אסטרונומי לעסקים בארץ, מכל הגדלים. היות והענן מקנה יתרונות על מספר רבדים שונים, רק טבעי כי הביקוש לשירותים המבוססים עליו ולפתרונות מהפכניים בהיבט עסקי הולך וגובר בצורה משמעותית.

ענן מעל הבית: "נביוס ישראל"

"נביוס ישראל" הינה החברה המובילה את תחום מחשוב הענן בישראל. אנו מספקים שירותים מתקדמים בהיבט של אחסון, ניהול, ניתוח והעברת מידעים שונים על פני תשתיות מבוססות ענן. בעזרת ביסוס מקומי, ניהול מאגרי מידע ומסדי נתונים, אבטחת מידע ברמה בינלאומית וצוות ישראלי לחלוטין, אנו מציעים ללקוחותינו דרך קלה, נוחה ומשתלמת לפיתוח עסקי בעזרת ניצול ומקסום היתרונות של כלי טכנולוגי נפלא זה.

שירותי ענן. freepik,
"נביוס ישראל" - חברת ענן המציעה שלל פתרונות ענן מתקדמים ומותאמים אישית/freepik

מקורו של הענן הישראלי: "נביוס ישראל"

שורשי חברת "נביוס ישראל" התחילו את התפתחותם מחברת "Yandex" - מחברות הטכנולוגיה המובילות באירופה. שורשי "נביוס" חלחלו עמוק, ועל כן, זכינו למעל מ-10 שנות ניסיון ביצירת פתרונות טכנולוגיים מורכבים, מאפס ועד מאה. שורשים ותיקים ואמידים אלו הקנו לנו את היכולת לפתח את עצמנו עד לעצמאות מלאה. כיום, "נביוס ישראל" פועלת כחברה גלובאלית עצמאית המובילה את שוק הענן באירופה, ומספקת טכנולוגיות חדשניות לשוק הבינלאומי. צוות "נביוס" מתחייב לספק תמיכה ומתן שירותים ופתרונות טכנולוגיים מתחום הענן לעסקים בתהליך המרה דיגיטלית. צוותנו מנצל את שירותי המנהדסים הטובים ביותר בעולם ומקנה מרכז תמיכה מקומי מיוחד בשפה העברית, המאפשר ללקוחותינו לשמור על ראש שקט בעזרת פלטפורמת ענן מותאמת אישית לה אין שני בשוק הישראלי בהיבטים של ביצועים, אמינות, אבטחת מידע, מחירים והתפתחות טכנולוגית תמידית.

ענן ישראלי אסלי: צוות ישראלי אמיתי המבוסס בארץ

"נביוס ישראל" פועלת מביסוס מקומי בארץ, תוך יישום של צוות ישראלי מלא, ומכתיבה את הסטנדרט הגבוה ביותר של מתן שירותי ענן הכוללים אבטחת מידע ברמה בינלאומית. מחויבותנו לחדשנות, לקדמה ולמודרניזציה מכתיבה לנו סטנדרט גבוה לחיפוש תמידי אחר דרכים לשפר את שירותינו - כל זאת בכדי לוודא כי לקוחותינו יוכלו להתמקד במה שחשוב - העסק שלהם. צוותינו הממוקם בארץ מורכב מבעלי מקצוע ישראלים בעלי תשוקה ניכרת ואותנטית לפיתוח תחום הענן בישראל ולמתן שירותי ענן ללא רבב. אנו מבטיחים את הרמות הגבוהות ביותר של שירות ומומחיות, תוך שמירה על שירות אדיב, מותאם אישית ומעל הכל - בגובה העיניים. כלל חברי הצוות שלנו חולקים את שאיפת וחזון החברה, הידע וההתלהבות לספק פלטפורמת מחשוב ענן נוחה לשימוש, תואמת לצרכי לקוחותינו, תשואתית ואופטימלית.

קרן שמש מבעד לעננים: משימתנו ב"נביוס ישראל"

בשפה הלטינית, משמעות המונח "נביוס" הינו "ענן". בחירת השם משקפת את התחייבותנו, כחברה השואפת לספק פתרונות ושירותים מבוססים ענן לתעשייה הישראלית ועומדת בגאווה בראש תחום הענן בישראל, למשימתנו העיקרית והראשונה: לספק לעסקים ישראלים מכל הגדלים והסוגים פלטפורמת מחשוב מבוססת ענן, המותאמת לכל צורך. בכדי לצלוח במשימה זו, אנו מציעים מעל לכ-50 שירותים ופתרונות איכותיים, אופטימליים, והכי חשוב - במחירים תחרותיים ונוחים בהתאמה אישית לצרכי לקוחותינו. אנו מציעים לעסקים בארץ תשתיות גמישות ומאובטחות, שירותי אחסון נתונים, פתרונות מרובים מבוססים ענן, ניהול מאגרי מידע ומסדי נתונים אופטימלי ועוד.

לא רק צל: פתרונות מבוססים ענן מבית "נביוס ישראל"

כפי שכבר הצגנו וביססנו, אנו ב"נביוס ישראל" שואפים, במהותנו, לספק פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, תוך מתן ערך מוסף בלתי נלאה. בעת שמירה על שקיפות ואמינות אל מול מטרותינו, אנו מציעים שירותי ענן אופטימליים ללקוחותינו, בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. הפתרונות מבוססי הענן שאנו מציעים מאפשרים לעסקים רבים להתפתח בסדרי גודל שלא היו נתפסים לפני מספר שנים - אך היום, זוהי המציאות הברורה. אינטגרציה של תשתיות ענן ויישום הפתרונות הללו מאפשרים לחברות, לארגונים ולבעלי עסקים מכל הגדלים לאחסן מידע, להעבירו וליישמו מבלי לכרוך צורך באחסון פיזי מיושן. כמו כן, הגישה לנתונים וניודם מתבצעת בזריזות וביעילות, תוך הקניית ערך מוסף רב.

עננים בכל צבעי הקשת: אנו דואגים לכל שתצטרכו

מעבר לכלל השירותים שאנו מציעים, אליהם תוכלו להיחשף דרך אתר האינטרנט שלנו או בעזרת שיחת טלפון עם נציג מצוות החברה, חשוב להבין כי אנחנו דואגים לכל שתצטרכו בעת הליך המרה דיגיטלית והשמת תשתיות ענן בעסק שלכם - זאת בכדי שתוכלו לשמור על ראש נקי ושקט, ולהתמקד אך ורק בקידום העסק שלכם, מבלי לדאוג על שום דבר מעבר. בהיבט של אבטחת מידע, אנו עומדים בסטנדרט בין-לאומי, ועל כן, תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים טובות. אנו מבצעים פרוטוקולי הצפנה מתקדמים, ניהול סיכונים דיגיטליים בעזרת בדיקות יזומות מעטפת האבטחה ועוד. חווית הלקוח חשובה לנו, והלכך, אנו מתמקדים בהתאמת שירותינו השונים לצרכים הייחודיים של לקוחותינו. מעבר לכך, אנו מספקים תמיכה מקצועית ואישית בזמן אמת בשפה העברית, בכדי להנגיש את כלל השירותים הללו ולשם סיפוק סיוע בכל שלב של המסע הטכנולוגי המשותף שנעבור. כחברה המבוססת במדינת ישראל, הוקנה לנו היכולת לעמוד בכלל הרגולציות המקומיות והבינלאומיות, ולכן, לקוחותינו נהנים מהטוב שבשני העולמות. לבסוף, אנו מספקים את כלל השירותים שלנו במחירים תחרותיים, המאפשרים ללקוחותינו ליהנות מפתרונות ענן מתקדמים, באיכות בין-לאומית, ללא השפעה מורגשת על תקציבכם.

בשיתוף נביוס ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully