וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האקרים ישראלים החלו לתקוף את חמאס

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 18:28

קבוצת האקרים ישראליים מתנדבים התארגנה להשיב מלחמה ותוקפת יעדים דיגיטליים השייכים לחמאס - מערכות דואר, שרתי מחשוב ענן, מאגרי נתונים ואפילו ערוצי וואטסאפ, הותקפו בידי היוזמה ופעילותם שובשה

תוקפים אתרים של חמאס. וואלה! טכנולוגיה
תוקפים אתרים של חמאס/וואלה! טכנולוגיה

ממידע שהגיע לידי "וואלה! טכנולוגיה", קבוצת האקרים ישראליים הפועלת בהתנדבות החלה לתקוף שורה של נכנסים דיגיטליים ויעדים המזוהים עם תנועת החמאס, בתגובה על המתקפה הרצחנית של הארגון ביום שבת האחרון על ישראל.

במסגרת הפעילות, כך נודע ל-וואלה! טכנולוגיה, חדרה הקבוצה לעומק נכסים מהותיים כתגובה מהירה למצב. בין היעדים שהקבוצה חדרה אליהם ושיבשה את פעילותם ניתן למנות מערכות דואר ממשלתיות של החמאס ברצועה, שרתי ממשל אחרים, מכללות במימון החמאס, שרתי מחשוב ענן, מאגרי נתונים, ערוצי וואטסאפ ועוד. לדעת אנשי הסייבר התוקפים, החמאס אינו מודע לעובדה שהם בשליטה על הנכסים הדיגיטליים של התנועה. פעילות הקבוצה, לדברי אנשיה, התמקדה באיסוף מודיעין ושיבוש חלקי של הפעילות התקינה.

המידע שנגנב מאתרי חמאס. וואלה! טכנולוגיה
מאגרי נתונים שנגנבו מחמאס/וואלה! טכנולוגיה

בהודעה שפרסמה הקבוצה והגיעה לידי "וואלה! טכנולוגיה" נאמר: "אנחנו בפלאפונים שלכם, בשרתים שלכם, ובאחסון הענן שלכם. זוהי רק ההתחלה. אנחנו נדאג שהאויב ישלם על כל מה שעשה כנגד ישראל בימים האחרונים. בחרתם להתעסק עם אומת הלוחמים, אומת הייטק. במילים אחרות: בחרתם להמיט חורבן על עמכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תקיפת חיל האוויר,עזה, 11 באוקטובר 2023. רויטרס
לא רק תקיפות בעזה. הקבוצה לעומק נכסים מהותיים כתגובה מהירה למצב/רויטרס

החרב והמגן

במקביל לפעילות ההתקפית, החרב, ישנן גם יוזמות אזרחיות חדשות של אנשי סייבר ישראלים מוכרים, שהתגייסו להוות מגן במרחב הקיברנטי על נכסים ישראליים ולסייע לאזרחים להגן על עצמם טוב יותר ברשת. "המרכז האזרחי לתיאום אירועי סייבר", ערך אתמול (שלישי) תדרוך ראשון ומרובה משתתפים בזום. המרכז הוקם על ידי אוהד זיידנברג, מקים ה-CTI League, שהוא ארגון מודיעין סייבר בינלאומי וגדי עברון, מקים ה-CERT הממשלתי הראשון וה-CERT האזרחי, ולשעבר מנהל אבטחת המידע של חוות השרתים הממשלתית תהיל"ה. בארגון מעורבים אלפי מתנדבים ועשרות ארגונים ישראליים ובינלאומיים.

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

המרכז מסייע בתיאום פעילויות בתחום הסייבר ובסיכול איומים קיברנטים. המרכז פועל מסביב לשעון, ומתדרך את הציבור על תמונת המודיעין בסייבר כנגד ישראל על בסיס יומי, מסייע בהגנה על אתרים, שולח צוותי תגובה לסיוע לארגונים מותקפים בראי המלחמה, מסייע לאתרים וחברות לבדוק את סטטוס האבטחה שלהן ועוד.

רבים מהפעילים הם בוגרי יחידה 8200 ויחידות טכנולוגיות אחרות, שעובדים לצד כוח התנדבותי רחב, ללא רקע צבאי. לדוגמא, דרך ארגון "האקריות" הצטרפו ליוזמה יותר ממאה מתנדבות מרקעים שונים שעובדות בארגון כאנליסטיות. לסיום נציין שהמרכז עובד בתיאום עם גורמי הביטחון.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully