וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק: "אני מקווה שהחשמל והמים יחזרו מהר לעזה"

הבעלים של X (לשעבר טוויטר) צייץ בתגובה לצייצן ערבי שהתלונן על המחווה להעניק הטענה חינם לבעלי טסלה בישראל. בינתיים, האיחוד האירופי נוקט בצעדים נגד מאסק וצוקרברג בשל הפצת מידע כוזס

בווידאו: שכונת היוקרה של עזה הפכה לעיי חורבות/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה/רויטרס

הערב (רביעי) הודיע אילון מאסק, האיש העשיר בעולם והבעלים של טסלה ו-SpaceX, כי יספק בחינם טעינה למכוניות טסלה בישראל לאור המלחמה בעזה. החברה הודיעה לבעלי המכוניות כי עד להודעה חדשה תהיה הטעינה בחינם.

אלא שלציוץ של מאסק ב-X (לשעבר טוויטר, שגם נמצאת בבעולותו) הגיעו גם מגיבים מהעולם הערבי, מה שחייב אותו לאזן את התמונה. "בעזה אין חשמל", צייץ אחד הגולשים ומאסק ענה לו "אני מקווה שהחשמל והשירותים החיוניים יחזרו במהרה לעזה".

עדכונים כל הזמן גם בעמוד האינסטגרם - לחצו כאן ובואו לעקוב

בינתיים, האיחוד האירופי נוקט בצעדים נגד טוויטר של מאסק ומטא של מארק צוקרברג בשל הפצת מידע כוזב של תומכי חמאס. באיחוד דורשים מהרשתות החברתיות להסביר תוך 24 שעות כיצד הן מתכוונות לנקוט בצעדי מנע נגד התופעה. הפובליציסטית מרינה הייד מהגרדיאן הבריטי כתבה: "תסתכלו על הטבח של חמאס ואז על X של מאסק. ברור שהוא לא כשיר לנהל את הרשת. כבר בחודש שעבר טוויטר זכתה לדירוג הגבוה ביותר של אינפורמציה שגויה. האנשים שמרוויחים יותר מכל הם טרוריסטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully