וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד ננצח: חמ"ל ו-וואלה נלחמים בפייק ניוז ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 13:28

הקדישו כמה דקות, הצטרפו איתנו למאבק בפייק ניוז ברשת החברתיות, והזמינו חברים. כל אחד הוא כוח. מה צריך לעשות? הנה כל הפרטים

קיבוץ בארי. רויטרס
קיבוץ בארי/רויטרס

חזית ההסברה: ישראל נמצאת בימים אלה במלחמה, והסברה היא כלי חשוב להגנה על המדינה - והמשך התקיפה של ארגון חמאס. ההסברה הישראלית צריכה להתמקד בלהציג את האמת על המלחמה, את הזוועות מישובי העוטף, ובמקביל להיאבק בתעמולה והפייק ניוז שמופץ ברשתות החברתיות. איך? פשוט לדווח עליו ביחד.

בדיוק בשביל זה הקמנו בוואלה! ובמערכת חמ"ל עמוד טלגרם ייעודי שבו יפורסמו לינקים לפוסטים שיקריים שמציגים את האירועים בצורה לא נכונה. פייק ניוז. מוזמנים להצטרף וביחד ננצח: לחצו כאן

כיצד מדווחים על פוסט באינסטגרם?

בכל פעם שאנחנו מגיבים לרילס או תמונה (יוצרים מעורבות) - יותר אנשים ייחשפו לפוסט. כלומר רמת העניין שמשתמשים בפרסום. אז מה דווקא כן אפשר לעשות? לדווח על הפוסטים. לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות) - לאחר מכן הקליקו על "דיווח" (Report) ואז לחצו על "Violence or dangerous organization". במסך הבא שיופיע בפניכם סמנו את "Dangerous organizatio or individuals" ושלחו את הדוח.

אם האינסטגרם שלכם בעברית (אנדרואיד) - לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות), לאחר מכן לחצו על "דיווח", בחרו ב"אלימות או ארגונים מסוכנים" - ארגונים או אנשים מסוכנים - ולצו על "שליחת דוח". שימו לב: ככל שיהיו יותר דיווחים על פוסט - אינסטגרם תפעל להורדה של הפוסט.

על מה כן כדאי להגיב? על תוכן (רילסים ופוסטים) שמציגים את המצב האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully