וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Simplex 3D נרתמת למאמץ ההגנה על היישובים: פותחת לכיתות כוננות מודלים תלת מימדיים

באמצעות יכולות עיבוד תלת מימדיות מתקדמות, החברה מציעה פלטפורמה לתכנון וניהול אירועי בטחון לכיתות כוננות וצוותי ביטחון בישובים בקוי העימות

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

Simplex 3D, המפתחת פלטפורמה לתכנון וניהול עירוני בתלת מימד, מתגייסת לסיוע לכוחות הביטחון בישראל והודיעה בימים האחרונים על רתימת טכנולוגיות המיפוי והמידול שפיתחה, למען כיתות הכוננות בישובי הדרום והצפון.

באמצעות יכולות עיבוד תלת מימדיות מתקדמות, החברה מציעה לכיתות כוננות וצוותי ביטחון בישובים בקוי העימות, בהם: אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים, נהריה, חצור הגלילית, צפת, מעלות ועוד, תמונה מוחשית מאי פעם של כל השטח בסביבתם. וכן, את האפשרות להעלות ולנהל נתונים מורכבים, לבצע מדידות ולנתח קווי ראייה וצל. כל זה על מנת לנהל את ההגנה על היישובים בצורה טובה, מדויקת ומקיפה הרבה יותר.

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת צפייה ועבודה ברזולוציה חסרת תקדים של 3 ס"מ, וביצוע מידול מדויק ואיכותי בזמן קצר מאוד, הודות לשילוב בין טכנולוגית הצילום מהאוויר ואלגוריתמים אוטומטיים למידול התלת מימדי.

אבי אפללו, מנכ"ל ומייסד משותף בסימפלקס: "הפלטפורמה של Simplex 3D משמשת גם בשגרה וגם בחירום גופי ביטחון ורשויות מקומיות רבות הן לצרכי תכנון והן לצרכי ניהול הכוחות בשטח. אני גאה לשתף שחיברנו את הפלטפורמה שלנו בימים אלה למערכות חירום שונות, עבור עשרות רשויות מקומיות בישראל. יחד עם זאת, יש באפשרותנו לסייע גם צוותי הכוננות ביישובים ולספק גישה למערכת ליותר מ-100 יישובים. אני קורא לכל צוותי החירום כוננות שיכולים להיעזר אלינו לפנות אלינו יעל מנת לקבל גישה חינם לפלטפורמה ומחזק את כוחות הביטחון בימים קשים אלו."

כתובת האימייל לפניות: together@simplex3d.com

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully