וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזעקות מבהילות את הכלבים. כך תאתרו אותם אם הם בורחים

15.10.2023 / 8:05

התקופה המתוחה לא פוסחת על ההולכים על ארבע, שבמהלך הריצות למקלטים או למרחבים מוגנים נבהלים לא אחת ובורחים. במספר צעדי מנע פשוטים תוכלו להבטיח שגם אם זה קורה, תאתרו אותם במהירות ותחזירו אותם אליכם בבטחה

בווידאו: לראשונה מפרוץ המלחמה: הזמרת שי לי עטרי מתאחדת עם הכלב של המשפחה/מערכת וואלה!

התקופה הזאת אינה פשוטה, ולא רק לנו. האזעקות, הריצות והבהלה מלחיצות גם את ההולכים על ארבע, ואם תוסיפו את מזג האוויר הסוער שמבהיל כלבים רבים (במיוחד מגזעים רגישים לכך כמו בורדר-קולי), לא פלא שבתקופה הזאת מתקבלים דיווחים רבים על כלבים שאבדו או שנמצאו.

על אף שבריחת כלבים מיוחסת לא אחת (ולא בהכרח בצדק) לרשלנות של הבעלים, לא תמיד ניתן לשלוט עליהם, במיוחד בתקופה כאוטית כזאת. מה אפשר לעשות כדי לאתרם במהירות?

שתי בחורות עם כלב בחוף הים. Photo Book Pro, ShutterStock
גם אם מצאתם כלב יש אפשרות לאתר אותו בקלות/ShutterStock, Photo Book Pro

ראשית, וזאת עליכם לעשות בכל מקרה, ודאו שהפרטים על השבב של הכלב מעודכנים. מנסיוני כסורק, במקרים רבים אין על השבב מספר טלפון עדכני. לכו אל הווטרינר שלכם ודאגו שיזין את כתובתכם המלאה ומספר הטלפון המדויק שלכם. נכון, בעבר עלו ביקורות רבות על כך שלכל אזרח יש גישה למאגר הזה, אבל התועלת עולה על החיסרון.

אם מצאתם כלב, צרו קשר עם קבוצת סורקים הקרובה למקום מגוריכם. מטא (פייסבוק) היא עדיין הפלטפורמה הטובה ביותר לכך, שכן שם יש גם קבוצות של כלבים אבודים שבהן ניתן לפרסם כלב שאבד או שנמצא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
airtag של אפל. iDigital,
air tag של אפל - מאפשר איתור מיקום מדויק/iDigital

הדרך הטובה ביותר לעקוב אחרי הכלב היא באמצעות מכשיר איתור מותאם לטלפון שלכם. באתרי הקמעונאות הזולים תוכלו למצוא מכשירים כאלה בכמה שקלים בודדים, אולם רובם לא אמינים במיוחד. מה כן כדאי לרכוש?

  • לאייפון - AirTag. למעשה, מכשיר האיתור הרשמי של אפל כלל לא נועד לכלבים אלא למציאת הארנק, המפתחות ואפילו הרכב, במקרה שאין לכם חניה מוסדרת. מדובר במכשיר מאוד, מאוד יעיל שמבוסס על השבב U1 וניתן להצמידו לכל דבר, ממחזיק מפתחות ועד לקולר של הכלב. באמצעות ה-GPS תוכלו לאתר את כלבכם גם אם ברח ולהשיבו בבטחה. מחירו של AirTag אחד נע בין 129 ל-149 שקל, אבל השכחנים שביניכם יוכלו לרכוש אותו גם בחבילות. כך, למשל, iDigital מוכרת יחידה אחת ב-139 שקל או ארבע יחידות ב-479 שקל - כ-120 שקל ליחידה.
  • לסמסונג - smart Tag. העיקרון הוא אותו עיקרון. גם סמסונג ייעדה במקור את מכשיר האיתור למפתחות, לארנק או, כהגדרתה, לבית החכם, אבל קולר הכלב הוא בית מצוין עבורו. הסמארטאג הרבה יותר זול מה-Air Tag - הוא עולה 99 שקלים ליחידה. אין הנחה משמעותית עבור מארז של שניים.
  • לכל מכשיר - Tile. מדובר ביצרנית תגי איתור ותיקה שמיועדת לשוק הגלובלי ולא לשוק המותאם ליצרנית מסוימת. ל-Tile יש סוגים שונים של צ'יפים, אולם סביר שלכלב שלכם תסתפקו במוצר הבסיסי. בחנות SWAGG מצאנו אותו ב-159 שקלים - זהו המוצר היקר ביותר מהשלושה, אולם צריך לזכור שרכישתו משחררת אתכם ממחויבות ליצרן זה או אחר.
  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully