וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק: "הסרנו יותר מ-500 אלף סרטונים בעקבות המלחמה"

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 12:42

הרשת החברתית הסינית מתמודדת עם ביקורת קשה בעקבות הפצת פייק-ניוז ושידורים חיים בצל המלחמה ברצועת עזה. כעת, היא מסבירה כיצד היא מתמודדת עם המצב

המלחמה בפייק ניוז: הרשת החברתית טיקטוק הודיעה אתמול (קאשון) כי מאז אירועי הטרור האכזריים ב-7 באוקטובר, הוסרו יותר מ-500 אלף סרטונים ונסגרו כ-8,000 שידורים חיים באזור ישראל, הגדה ועזה לאחר שהפרו את כללי הקהילה שלנו. "טיקטוק מתנגדת לטרור. אנו בשוק ומזועזעים ממעשי הטרור הנוראיים בישראל בשבוע שעבר ומביעים צער גדול על האירועים האחרונים וכאב עמוק על כל מי שנפגע", נכתב בהודעה מטעם הרשת
החברתית.

"עם פרוץ המלחמה גייסנו מיד משאבים וכוח אדם משמעותיים כדי לעזור לשמור על בטיחות הקהילה שלנו והמהימנות של הפלטפורמה שלנו", הסבירו בטיקטוק. "אנו מחויבים לספק שקיפות בזמן שאנו משקיעים בשמירה על מרחב בטוח ומכיל לקהילה הגלובלית שלנו. בעוד שמלחמה מתנהלת בין ישראל לחמאס, אנו שמים לנגד עינינו את השמירה על זכויות האדם, התמיכה בחופש הביטוי ובטיחות הפלטפורמה שלנו".

בנוסף, בטיקטוק מסבירים כי בזמן שסרטון נמצא בתהליך בדיקת עובדות, הוא הופך לכזה שאינו כשיר להופיע בפיד ה-For You. "אם בדיקת העובדות אינה מעלה מסקנה חד משמעית, אנו מתייגים את התוכן כלא מאומת, לא מאפשרים לא להופיע בפיד ה-For You, ומעלים את המודעות בקרב אנשים לכך שכדאי לשקול שנית האם ברצונם לשתף אותו".

כמו כן, בקרוב תשיק טיקטוק תזכורות במנוע החיפוש אחר מילות מפתח מסוימות בעברית, ערבית ואנגלית שיסייעו למשתמשים להיות מודעים למידע מטעה אפשרי, להתייעץ עם מקורות מוסמכים ולהזכיר להם את משאבי הרווחה בתוך האפליקציה, שעומדים לרשותם במידת הצורך.

אמצעי בקרה לשליטה בפלטפורמה:

  • שליטה על פיד ה'פור-יו': אנשים יכולים להקיש על 'לא מעוניין' על תוכן שהם רוצים לראות פחות; או לבחור 'רענן' אם הם רוצים לאתחל את הפיד שלהם. כאשר 'מצב מוגבל' מופעל, הוא עוזר להגביל הצגת תוכן שעלול שלא להתאים לקהל הרחב ומסנן תוכן עם תוויות אזהרה.
  • שליטה על תגובות: אנשים יכולים לבחור מי יוכל להגיב על הסרטונים שלהם, לסנן מילות מפתח מתגובות או לבדוק תגובות לפני פרסומן. הם יכולים גם לחסום, למחוק ולדווח על תגובות בכמות גדולה. אנו מעודדים אנשים לחשוב פעמיים טרם פרסום תגובות לא נעימות.
  • בקרות זמן מסך: אנו מציעים מגוון כלים שיעזרו לאנשים להתאים אישית את הזמן שלהם באפליקציה שלנו ולשלוט בו, כגון כלים להגדרת מגבלת זמן מסך, תזכורות לקחת הפסקה, להתנתק לפני השינה ועוד.
  • כלי הצימוד המשפחתי: באמצעות פיצ'ר הצימוד המשפחתי שלנו, הורים ואפוטרופוסים יכולים לקשר את חשבון הטיקטוק שלהם לחשבון של ילדם המתבגר כדי להפעיל מגוון הגדרות תוכן. לדוגמה, הם יכולים לבחור לכבות את החיפוש, להפעיל את 'מצב מוגבל' ולהתאים אישית את הגדרות זמן המסך.
  • דיווח: כל אחד יכול לדווח על תוכן בטיקטוק, כולל על תגובות, חשבונות ושידורים חיים. לחצו לחיצה ארוכה על סרטון, הקישו על דיווח ובחרו סיבה, למשל הפצת מידע שגוי.
  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully