וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24/7: חמ"ל איתור נעדרים וחמ"ל וההסברה של גיתם BBDO

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 19:40

הצוותים מורכבים מעשרות רבות של מתנדבים המשלבים ידע וניסיון טכנולוגי עם אנשי שטח: יוצאי 8200, דובדבן, אנשי פיתוח, דיגיטל ודוברי שפות. "משימת העל שלנו היא הצלת חיים ולשם מופנים כל המשאבים שלנו כעת"

חמ"ל איתור נעדרים וחמ"ל וההסברה של גיתם BBDO. יחצ,
חמ"ל איתור נעדרים וחמ"ל וההסברה של גיתם BBDO/יחצ

עם פרוץ המלחמה הוקם במשרדי גיתם BBDO חמ"ל בשיתוף חברת ניהול משברי הסייבר, קוד בלו ומתנדבים רבים אשר פועל 24/7 לטובת איתור חטופים ונעדרים; ובצידו מטה הסברה התקפית שמייצר עשרות סרטונים עם מפורסמים ומובילי דעה עולמיים ביניהם שחקנית זוכת האמי מים ביאליק, הקומיקאי הגרמני יאן ברומן ועוד.

החמ"ל לאיתור חטופים ונעדרים בהובלת מייסד קוד בלו רפאל פרנקו - מורכב מעשרות רבות של מתנדבים המשלבים ידע וניסיון טכנולוגי עם אנשי שטח: יוצאי 8200, דובדבן, אנשי פיתוח, דיגיטל, דוברי שפות ועוד. צוות המתנדבים, בשילוב כוחות עם גוגל, חברת טאג-בוקס ואורבן בינה מלאכותית, פועלים באמצעות כלים מתקדמים לאיסוף וגיבוש תמונת מצב עדכנית: החמ"ל מיפה את רצועת עזה לפי פילוח לאזורים, שכונות, רחובות ונושאי עניין, והוא מצליב מידע מעשרות מקורות מהרשתות החברתיות, ממצלמות שטח, ומשתמש בכלים מתקדמים לניתוח תמונה, קול, שפה, זיהוי פנים ועוד. עד כה נאסף מידע על למעלה מ-600 נעדרים.

בתוך כך, הקימה הקבוצה גם מטה הסברה שמטרתו להילחם לטובת שינוי תודעתי כלפי ישראל. המטה משתמש בחומרים המתועדים מאירועי הזוועה לטובת הכרעה לצד הישראלי במאבק על דעת הקהל העולמית, מעבר לכך נעשה שימוש במסר "חמאס = דעא"ש" על מנת לעורר סלידה והתנגדות למעשה ברחבי העולם.

עדו הר-טוב, מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום גיתם BBDO :"אין לנו פריווילגיה לחכות. 24 שעות אחרי תחילת הלחימה, הקמנו שתי זרועות- זרוע של איתור נעדרים בראשות רפאל פרנקו, מנכ"ל Code blue, המאגדת משאבי טכנולוגיה וידע לאיתור נעדרים וחטופים. וכן, זרוע הסברה התקפית הפונה לאזרחים בחו"ל אשר מספרת את הסיפור הישראלי לשם מתן לגיטימציה למדינת ישראל לפעול בכל הכוח. המלחמה הנוכחית היא לא רק בשדה הקרב אלא יש פה את הקרב על התודעה שהוא חשוב ביותר על מנת לתת ללוחמים שלנו את הגב לפעול ולעשות את העבודה. הסרטונים הרבים והשטניים שהופצו על ידי חמאס דרשו פעולה התקפית מידית. במסגרת החמ"ל שפתחנו יצרנו כבר עשרות סרטונים עם מיליוני צפיות ברשתות החברתיות תחת המסר חמאס זה דעא"ש. לסרטונים הללו נרתמו סלבס מכל העולם כמו מים ביאליק, שחקנית זוכת האמי, הקומיקאי האוסטרלי דן איליץ' והקומיקאי הגרמני יאן ברומן אשר השתתפו בסרטונים ושיתפו אותם בנכסים שלהם. העולם חייב להשכיל ולהבין כי ישראל אמנם החזית הראשונה במלחמה נגד הטרור אבל מחר זו יכולה להיות כל מדינה אחרת על הגלובס אשר תחווה את זה."

רפאל פרנקו, מייסד "Code Blue": משימת העל שלנו היא הצלת חיים ולשם מופנים כל המשאבים שלנו כעת. הקמנו חמ"ל עתיר יכולות ואמצעים ביחד עם מתנדבים מתחומים שונים המשלבים את הידע הטכנולוגי והיכרות עם השטח, ואנו מצליבים מידע מעשרות מקורות, בהתבסס על ניתוח תמונה, קול, וידאו, ואמצעים גלויים וסמויים נוספים. עד כה אספנו מידע על למעלה מ-600 נעדרים, והמידע שאנו אוספים מועבר לצבא ולגופי הביטחון להמשך התהליך. אנו מזמינים את המשפחות של הנעדרים והחטופים להמשיך ולפנות אלינו לטובת מציאת המידע האפשרי על יקיריהם."

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully