וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמ"ל פיננסי וקו חם: שירות המלחמה של SFP

SFP מודיעה על הקמת חמ"ל פיננסי שיעניק מענה בנושאי חסכונות, פנסיה, גמל והשתלמות וימנע טעויות פיננסיות נפוצות בזמן מלחמה

ספיר קדוש. יחצ,
ספיר קדוש/יחצ

SFP, המספקת שירותי תכנון פיננסי, מתגייסת לסיוע בשורה של יוזמות חשובות הנוגעות לעורף הלוחם, ומודיעה על הקמת "חמ"ל פיננסי" מיוחד וקו חם, שיכלול את מומחי הפיננסים וההשקעות של החברה. ניתן לפנות אל החמ"ל הפיננסי בהודעת וואטסאפ בלינק או במספר: 054-698-2067.

החמ"ל הפיננסי של SFP, הוקם כדי לסייע למשפחות והעורף בזמן מלחמה, כיצד להתנהל פיננסית ולהבטיח שמירה על השקעות וחסכונות כדי לבצר את החוסן הכלכלית של משפחות, דווקא בעת הנוכחית. ההיסטוריה מלמדת כי בתקופות של משבר ולחימה, בפרט תקופה כה קשה רגשית ומורלית, יש מי שנוטים לקבל החלטות לא אופטימליות ולכן SFP החליטה לסייע ככל שניתן. אותן החלטות פשוטות, שלעתים מתקבלות בתקופות מלחמה וכאב, עלולות להביא לנזקים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך השנים, המסבים פגיעה כפולה, לצד הצער הרב עמו משפחות רבות בישראל מתמודדות בשעה זו.

"הימים העצובים, המורכבים והקשים שאנחנו עוברים בימים אלה, מעלים את החשש שציבור החוסכים והמשקיעים בישראל, יבצע החלטות אמוציונליות ולא רציונליות. החלטות מוטעות שיעלו לו באובדן של כספים עתידיים ובמיוחד יעלו בהטבות מיסוי שונות. רבים חוששים שאנחנו עלולים לצעוד בקרוב מאוד לפתחו של משבר כלכלי משמעותי, בעקבות המלחמה והמצב הלא פשוט שהמשק היה בו עוד לפנייה", מסביר ויטלי פלוטינסקי, מנכ"ל משותף ומייסד בחברת התכנון הפיננסי SFP. "המטרה שלנו היא למנוע במקרים רבים תאונות כלכליות שהפגיעה שלהן משמעותית מאוד. בתוך כך מחובתנו להדריך את הציבור, במקרים רבים ללא כל עלות, ולהנגיש לו את מלוא המידע הפיננסי והפנסיוני הרלוונטי לתקופה זו".

בימים האחרונים, אנו שומעים שבכירי האוצר מעריכים כי המשבר הכלכלי לאחר המלחמה, צפוי להיות קשה ומשמעותי מכפי שהעריכו תחילה, כשלא ברור כמה זמן ייקח לאזור הדרום להשתקם מהנזק הכבד שנגרם. לצד זאת, אנו גם עדים לתוכניות סיוע של הבנקים, ביניהן הקמת קרנות חירום בהיקפים של מאות מילוני שקלים ויותר, דחיית או הקפאת חלק מתשלומי ההלוואות באופן זמני ופטורים מתשלומי עו"ש. אם כי לא בטוח, עד כמה, אם בכלל, אותן תוכניות יוכלו לרכך את המכה הקשה עמה צפויים עסקים וגם שכירים רבים, להתמודד.

החמ"ל הפיננסי של החברה, מעניק מידע ועצות בנושאי פיננסים והשקעות בכל המוצרים הפיננסים והמכשירים בישראל החל מקרנות פנסיה, פוליסות חיסכון, קופות גמל, קרנות השתלמות ומוצרים אלטרנטיביים. ניתן לפנות אל החמ"ל הפיננסי בהודעת וואטסאפ בלינק או במספר: 054-698-2067

SFP היא סוכנות לתכנון פיננסי, שהוקמה על ידי ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש, המנהלת תיק נכסים בהיקף של 2 מיליארד שקל ומעסיקה כיום כ-20 מתכננים פיננסים וסוכני ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully