וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלנו? נטפליקס (שוב) מעלה מחירים

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 11:23

עוד כסף בכל חודש: ענקית הסטרימינג מייקרת את מחירי שירותי הפרימיום שלה ב-3 מדינות. לפחות כרגע, אין השפעה על המינויים בישראל

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

בשורה רעה למנויי נטפליקס: עוד בטרם הסתיימה שביתת השחקנים בהוליווד, ענקית הסטרימינג הודיעה אתמול (רביעי) על העלאת מחירים בארצות הברית, בריטניה וצרפת. בארה"ב, המחיר של תוכנית הבסיס יעלה מ-9.99 דולר ל-11.99 דולר לחודש, בעוד שמחיר תוכנית הפרימיום יעלה מ-19.99 דולר ל-22.99 דולר לחודש. מחיר התוכנית הבסיסית, הכוללת פרסומות במהלך הצפייה, יישאר זהה ויעמוד על 6.99 דולר לחודש, וכך גם התוכנית הרגילה של 15.49 דולר לחודש.

לא מדובר בהעלאת מחירים ראשונה מצד נטפליקס, והפעם האחרונה הייתה בינואר 2022. "ככל שאנו מספקים יותר ערך למנויים שלנו, אנו מבקשים מהם מדי פעם לשלם קצת יותר", נכתב במכתב של נטפליקס לבעלי המניות. "מחיר הבסיס שלנו תחרותי ביותר בהשוואה לשירותי סטרימינג אחרים, ומחיר של 6.99 דולר לחודש בארה"ב, לדוגמה, הוא זול בהרבה מהמחיר הממוצע של כרטיס בודד לסרט".

טריילר לסרט Heart of Stone בכיכובה של גל גדות/נטפליקס

בנוסף לכך שהמלחמה שלה בשיתוף סיסמאות "עלתה על הציפיות", נטפליקס גם ראתה רווחים משמעותיים במנוי המבוסס פרסומות שלה, כאשר מספר המנויים גדל כמעט ב-70 אחוזים ברבעון לעומת הרבעון הקודם. נטפליקס מוסרת כי חשבונות בדרגה הזולה ביותר מהווים כעת כ-30 אחוז מכלל ההרשמות החדשות ב-12 המדינות בהן הוא מוצע.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully