וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ מאפשרת להתחבר ל-2 חשבונות מאותו מכשיר

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 11:54

אחרי שנים ארוכות של המתנה - זה קורה. מטא הכריזה על אפשרות חדשה, שתושק בקרוב למשתמשי אנדרואיד, ותאפשר לכם להתחבר לשני חשבונות וואטסאפ שונים מאותו מכשיר, בו-זמנית

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

אם אתם משתמשים בשני חשבונות וואטסאפ שונים, בקרוב תוכל לגשת לשניהם ממכשיר אחד בלבד:
מנכ"ל מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הודיע ​​היום (חמישי) כי וואטסאפ משיקה עבור משתמשי אנדרואיד את היכולת לעבור בין חשבונות בלחיצה, כך שלא תצטרכו לסחוב מכשיר נוסף. תכונה חדשה זו אמורה להקל על ניהול השיחות שלך בין חשבונות מרובים, למשל אם יש לך חשבון וואטסאפ אחד לעבודה וחשבון אחר לשליחת הודעות לחברים ובני משפחה. היא תושק בשבועות הקרובים.

עם זאת, אם תרצו להגדיר חשבון נוסף, יש פרט שחשוב לשים אליו לב: מטא מציינים שעדיין תצטרכו מספר טלפון נוסף וכרטיס SIM נפרד (למשל, טלפון שתומך בסים כפול או כזה שכולל גם כרטיס סים בודד וגם eSIM).

כדי לקבל גישה בו-זמנית לשני חשבונות, תצטרכו לעבור אל דף ההגדרות של האפליקציה וללחוץ על החץ לצד השם שלכם כדי למצוא את האפשרות "הוסף חשבון". כמו כן, לכל חשבון יש הגדרות פרטיות והתראות משלו, כך שתוכל לבחור לקבל התראות מאחד ולא מהשני, מה שנשמע שימושי להפליא אם אתם בחופשה ולא רוצים להתעסק בענייני עבודה.

עד כה וואטסאפ הייתה מאוד קפדנית בכל הנוגע לגישה לחשבון ממכשירים נוספים, והגבילה את המשתמשים לחשבון אחד בטלפון אחד. התכונה החדשה מגיעה לאחר עדכון מוקדם יותר השנה שנתן לך את היכולת לגשת לחשבון בכמה מכשירים במקביל בו-זמנית.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully