וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תשאירו את העולם נקי": התמונה האנטישמית שזעזעה את הרשת

ברשת פורסמה תמונה מהפגנה בוורשה, ובה נראית צעירה שמניפה שלט אנטישמי. זה הסיפור של הסטודנטית הכעורה מנורבגיה

המשטרה פיזרה בכוח הפגנת הזדהות עם עזה באום אל-פחם/ללא

בערי בירה רבות בעולם נראו הפגנות פרו-פלסטיניות. למרות המראה הלא מלבב, יש לציין כי הפגנות אלה מותרות ומאורגנות ברובן, וכל עוד הן חפות מאלימות הן גם לגיטימיות.

בשבת אורגנה מחאה כזאת גם בוורשה, מקום שבו הקהילה המוסלמית אינה מתבלטת. התהלוכה הייתה רגועה, אולם שלט אנטישמי מבחיל שהונף בה לכד את תשומת הלב. בתמונה נראית מפגינה צעירה עם פלקט שעליו הכיתוב Keep the world clean עם דגל ישראל בתוך פח זבל. השלט לכד את תשומת לבה של שגרירות ישראל בפולין, שעל פי דיווחים התלוננה בפני משרד החוץ הפולני.

אבל מי עומדת מאחורי התמונה?

על פי דיווחים, מדובר בסטודנטית נורבגית לרפואה ב-Medical University of Warsaw בשם מארי אנדרסן. היא ידועה בפעילות אנטישמית והרבתה להעלות בעבר פוסטים בגנות ישראל ואף כאלה שמשווים את הקמת מדינת ישראל לעליית הנאציזם. היא גם נשואה לאזרח ירדני. חשבון האינסטגרם שלה, אגב, פרטי ובתמונת הפרופיל שלה יש דגל פלסטין ועליו הכיתוב I stand with Palestine.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איש מהמארגנים לא ביקש מאנדרסן ללכת מהמקום, אולם, כאמור, התמונה לכדה את עיניהם של רבים, יוזרים פעילים ברשתות כבר דיווחו עליה לאוניברסיטה וגם בכיר במשרד החוץ הפולני גינה אותה. כעת נותר רק לראות כיצד יגיבו באוניברסיטה לאקט המכוער של הסטודנטית האנטישמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully