וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חדש ברשת: רחל מאופקים זורקת עוגיות על מחבלים

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 20:29

העוגיות של רחל הפכו לשם דבר מאז אותה הסחת דעת בשבת השחורה. ואם לא דיברנו על הגבורה שלה מספיק עד כה - עכשיו מגיע משחק רשת משעשע במיוחד

משחק הרשת של רחל מאופקים. צילום מסך, צילום מסך
משחק הרשת של רחל מאופקים/צילום מסך, צילום מסך

מאז אותה שבת שחורה, סיפור היחלצותה של רחל מאופקים מהמחבלים של חמאס נהפך ויראלי וגרר הרבה תגובות מבודחות ברשת. מאז התפרסמו ברשת ממים, סרטונים וקריקטורות ועל התושייה והכיבוד המתוק שהסיח את דעתם של המחבלים ומשך זמן עד שהיא ובעלה חולצו מביתם ללא פגע.

אבל השיא הגיע היום, כשלרשת יצא משחק בשם "כוח רחל" - בו מתבקשים הגולשים ל"נטרל" את המחבילם באמעות זריקת עוגיות ולאסוף פריטים שמעניקים לה כוחות על כמו אננס, או הסמל של וונדר וומן. ברקע המשחק שומעים את רחל מספרת על רגעי הפחד מתוך ראיונות שנעשו איתה לאחר שיחרורה כמו "אתם רוצים לשתות? אתם רוצים לאכול עוד? אתם מאוד רעבים".

בדף הייעודי שהוקם לטובת המשחק, כתבו היוצרים בן פרנקו ורועי ביתן: "בתוך כל הטירוף גילינו לא מעט גיבורים אמיצים ואחת מהן היא רחל מאופקים, שבאומץ רב הסיחה את דעת המחבלים. רחל היא הדמות שנותנת לכולנו תקווה וקצת אור וקלילות במשחק תוכלו להנות מרגע של הסחת דעת מהמצב. רחל מאופקים מנטרלת את המחבלים על ידי זריקת עוגיות. במהלך המשחק יגיעו לידיה פירות, משקאות ועוד חפצים עם כוחות מיוחדים, שימו לב לאסוף אותם".

לינק למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully