וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כלבים אתם רואים פה? האשליה שתבחן את חדות הראייה שלכם

28.4.2024 / 0:02

האשליה האופטית הבאה תגרום לכם בסופו של דבר לתפוס את הראש ולא להבין איך פספסתם את זה, אבל אם הצלחתם במכה הראשונה תוכלו להרגיש טוב מאוד עם עצמכם

יום הכלב הבינלאומי/מערכת וואלה!

יש הרבה דרכים טובות לפתוח את היום ואחת מהן היא אתגור המוח עם אשליה אופטית שבוחנת את העירנות ואת הראייה שלכם. חידוני מוח כאלה בדרך כלל נפתרים כשיש לכם עיניים חדות ומחשבה נקייה, אינטיליגנציה וגם סבלנות. חלק מהן טוענות שהן בוחנות את ה-IQ שלכם (למרות שבפועל כמובן צריך לעשות מבחן אמיתי כדי לבדוק זאת), חלקן בודקות כמה המוח שלכם מלוכלך ואחרות סתם מאתגרות את הראייה.

הפעם מדובר באשליה שמתאגרת את המוח ואם תצליחו לפתור את החידה, אתם צריכים להרגיש טוב עם עצמכם, כי ממש לא כולם מצליחים לעשות את זה.

התמונה הבאה פורסמה ב- Reddit ובה נראית סצינה חורפית במיוחד ומשולגת עם שני כלבים שאותם אפשר לראות באופן ברור הולכים עם הבעלים שלהם.

אבל איפשהו בתמונה מסתתר כלב שלישי ולא כל אחד יוכל לראות אותו. מה אתכם?

אז כמה כלבים אתם רואים?

כלבים על שלג אשליה אופטית. Reddit, צילום מסך
כלבים על שלג אשליה אופטית/צילום מסך, Reddit

כמה כלבים אתם רואים כאן?

אני רואה 2
שלושה, קל
3, אבל רק כי אתם אמרתם שיש 3
23048 משתתפים

אז הביטו טוב בתמונה ונסו למצוא את כל הכלבים שנמצאים בה. אם עד עכשיו אתם רואים רק שני כלבים בתמונה - סימן שפספסתם אחד, כי הוא קיים בה. לעומת זאת אם מצאתם את הכלב השלישי מיד, זה יכול להעיד על כך שיש לכם כישורי תצפית מדהימים וראייה מצוינת.

עוד אשליות אופטיות מאתגרות
המוח שלכם יתפוצץ: אשליית הבחורות בביקיני מטריפה את כולם

אם תפתרו את האשליה האופטית הזו בשש שניות אתם תשברו את שיא העולם

מוכנים לגלות את הפתרון?

אז בואו נעשה סדר - הכלבים היותר קלים לזיהוי נמצאים בצד ימין והם עם הפנים הרחק מהמצלמה לכיוון העצים.

האתגר הוא לנסות ולמצוא את הכלב השלישי שמסתתר לו - במקום ממש בולט. אתם צריכים להתרכז בצד השמאלי התחתון של התמונה כדי לראות אותו. אם תתמקדו, פתאום תבינו שהוא היה מול העיניים שלכם כל הזמן. ברגע שתבינו איפה הוא תראו כמה פשוט זה היה ולא תבינו איך לא ראיתם את זה ממבט ראשון.

והפיתרון

כלבים על שלג אשליה אופטית פיתרון. Reddit, צילום מסך
הנה הכלב השלישי. כן. זה לא בן אדם/צילום מסך, Reddit

הכלב השלישי רק נראה במבט ראשון כמו אדם שמטייל עם הכלבים האחרים. אבל, אם תסתכלו עליו לא כאל גבר לבוש שחור ועם כובע גרב, אתם תצליחו לזהות שמדובר למעשה בכלב! אם היה מדובר בבן אדם, הוא היה צריך לעמוד הרבה יותר רחוק ביחס לכלב הלבן שנמצא מימינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully