וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: כוכבת הטיקטוק שעמדה בראש כנופיית סמים חוסלה באמצע הרחוב

עודכן לאחרונה: 26.10.2023 / 12:24

סברינה דוראן, בת 24 שפרסמה מוצרי ביוטי וסרטוני ריקוד לחצי מיליון עוקבים וזכתה לכינוי "מלכת הסמים של טיקטוק", נורתה למוות על ידי רעולי פנים ברחובות בירת צ'ילה סנטיאגו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סוחרת סמים שהיא גם כוכבת טיקטוק חוסלה באמצע הרחוב/יעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון מצמרר שתועד על ידי עובר אורח לכד את הרגע הקשה לצפייה שבו סוחרת סמים, שזכתה לכינוי "מלכת הנרקו של טיקטוק" הוצאה להורג השבוע באור יום בצ'ילה. בתיעוד נראית סברינה דוראן בת ה-24 כשהיא שוכבת עם הפנים מטה באמצע הרחוב בסנטיאגו ביום שלישי בבוקר, לאחר שנורתה על ידי רעול פנים.

דוראן, אם לילד, הייתה בדרכה לסלון ציפורניים כשנעצרה על ידי שלושה גברים ואחד מהם ירה בה למוות, כך דיווחו כלי חדשות מקומיים. שום מניע לרצח לא נמסר על ידי משטרת צ'ילה, אם כי מקורות בעלי ידע על החקירה אמרו שהרצח המצמרר היה קשור ל"סגירת חשבונות" בעולם הסמים המקומי וכי הרשויות מצאו את הרכב שלה עולה בלהבות בעיירה קוויליקורה.

דוראן נעצרה ב-2022 באשמת שהיא מנהיגה של כנופיית סמים מקומית ונידונה לשלוש שנים בכלא בגין סחר בסמים. היא ניסתה להימלט מהכלא בקפיצה מהקומה השלישית עם אסירים אחרים לפני שכולם נלכדו, אבל למרות זאת היא שוחררה על תנאי מהכלא בספטמבר והורשתה לרצות את שארית עונשה בביתה.

היא פירסמה סרטוני ביוטי

וריקודים

דוראן צברה קהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות עם יותר מ-494,000 עוקבים בטיקטוק, שם היא מפרסת מאז 2021 מוצרי יופי וסטיילינג וסרטונים שלה רוקדת לצלילי מוזיקת רגאטון. נראה שמרבית העוקבים שלה לא היו מודעים לעברה ולקשריה לעולם הפשע.

7 מיליון צפיות לסרטון האחרון שלה

@katrinagusman ???antonella marchant?????nooo k rikos sus aroma no a mi me encanto todo todo ????#@Morales Chanel ♬ sonido original - juakina gusman

ביום שני, יממה לפני שנרצחה, היא העלתה סרטון שסוקר פריטים שקיבלה מחברת הביוטי DCM cosmetic, שהבעלים שלה, שאנל מוראלס, אמרה לעיתון LUN שהיא לא התייחסה לרקע הבעייתי של דוראן. "הסתכלתי עליה בתור מישהי שיש לה עוקבים רבים. היא משכה תשומת לב רבה בטיקטוק כי היא הייתה מלכת הנרקו, ילדה רעה, אבל המראה והקול שלה הוכיחו את ההיפך. היא הייתה מאוד מתוקה. היא אהבה לתמוך בחברות וירטואליות קטנות ובינוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully