וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תחשוף שני דגמי איירפודס חדשים בשנה הקרובה

עודכן לאחרונה: 29.10.2023 / 7:40

הפתעות בדרך? ענקית הטכנולוגיה עתידה להציג בשנה הקרובה דגם שני דגמים חדשים של האוזניות האלחוטיות שלה, שיציגו כמה שיפורים. ומה לגבי האיירפודס מקס?

איירפודס, אפל. ShutterStock
איירפודס, אפל/ShutterStock

לפי דיווח חדש של מארק גורמן מבלומברג, אפל תשקיע מאמצים רבים יותר כדי להבדיל בין דגמי האיירפודס השונים שלה, כאשר דגמים חדשים יושקו בסתיו הבא (2024). לדבריו של גורמן, האיירפודס 3 לא נמכרו טוב במיוחד, ומייחס זאת חלקית לכך שהצרכנים בוחרים לעתים קרובות בדגם האיירפודס 2 הישן והזול יותר, אותו אפל ממשיכה למכור. כך, למעשה, אפל צפויה להפסיק את הייצור של דגמי האיירפודס 2 ו-3.

כדי להימנע מהבעיה הזו שוב, אפל מתכננת להשיק בו זמנית שני סטים של אייירפודס דור 4 בשנת 2024. שני הסטים ימוקמו מתחת לאייירפודס פרו, והמחירים יישארו דומים לאלה של היום, אך לשני הדגמים יהיו הבדלים ברורים יותר ביניהם. על פי הדיווח, לשני דגמי האיירפודס דור 4 החדשים יהיה "עיצוב חדש שנראה כמו שילוב של אייירפודס דור 3 ודגם הפרו" עם גבעולים קצרים.

הדגם היוקרתי יותר מבין השניים יאמץ תכונות מהייירפודס פרו כמו ביטול רעשים ורמקולים משולבים בנרתיק הטעינה לתמיכה משופרת ב-Find My. עם זאת, באופן מוזר, גורמן אומר ששום דגם לא צפוי לכלול גומיות סיליקון.

בנוסף, הדגם הבא הבא ימשיך את המעבר של אפל ל-USB-C. עוד על פי גורמן, נקבל גם רענון קל של איירפודס מקס שיגיע עם כניסת USB-C וצבעים חדשים, אך שינויים מעטים יחסית אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully