וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: לפייסבוק ואינסטגרם יש מנוי חודשי בתשלום. כמה זה יעלה לכם?

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 18:59

אחרי חודשים של דיווחים, ובמטרה לעמוד בדרישות האיחוד האירופי, מטא (פייסבוק) הכריזה על מנוי חודשי נטול פרסומות. ואל דאגה, החברה תמשיך להציע במקביל את הגרסה החינמית

מטא, פייסבוק. ShutterStock
מטא, פייסבוק/ShutterStock

פייסבוק הודיעה הכריזה היום (שני) על מנוי ללא פרסומות, החל מחודש נובמבר. המנוי יעלה 9.99 יורו לחודש, ויהיה זמין לכל הגולשים באיחוד האירופי (EU), באזור הכלכלי האירופי ובשוויץ. מדובר במהלך שנועד לתת מענה לרגולציות של האיחוד האירופי שפגעו בחלק מהשיטות הרווחיות ביותר של מטא לאיסוף נתונים. למעשה, זו הפעם הראשונה שמטא תסטה מהמודל הסטנדרטי שלה - פלטפורמה חינמית הנתמכת על ידי פרסום.

"אנחנו מאמינים באינטרנט שמתוקצב על ידי פרסומות, המאפשר לאנשים גישה למוצרים ושירותים מותאמים אישית ללא קשר למעמדם הכלכלי", כותבים במטא, ומדגישים כי פרסומות מועילות מאוד לעסקים קטנים. "האפשרות של אנשים לרכוש מנוי ללא פרסומות מאזנת את הדרישות של הרגולטורים האירופיים תוך מתן בחירה למשתמשים ומאפשרת למטא להמשיך ולשרת את כל האנשים באיחוד האירופי, EEA ושוויץ".

המנויים בתוכנית החדשה לא ייחשפו לפרסומות בפלטפורמות של מטא - פייסבוק ואינסטגרם - והמידע האישי שלהם לא ישמש לצורכי פרסום אחרים. וחשוב להדגיש, פייסבוק מציינת שהיא תמשיך להציע את השירותים שלה בחינם, באופן גורף. המנוי החדש יהיה זמין לרכישה באתר פייסבוק או באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם ל-iOS ולאנדרואיד. החל מחודש מרץ 2024, המחיר יעלה ב-6 יורו נוספים.

בחודש מאי האחרון, הטיל האיחוד האירופי על מטא קנס בגובה של 1.3 מיליארד דולר, בעקבות הפרה של פרטיות המשתמשים באירופה. הקנס נוגע לעובדה שרשויות הביטחון האמריקניות מחטטות במידע אישי על תושבי האיחוד האירופי, באופן שלא מאפשר להבטיח את רמת הגנה של תקנות הגנת המידע באירופה. מדובר בקנס הגדול ביותר שהטילו באיחוד על הפרות חוקי ההגנה על פרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully