וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח חדש של מערכת משו"ב: שילוב תלמידי העוטף והצפון בבית ספר בכל הארץ

הטכנולוגיה פותחה במהירות שיא כחלק מהמאמץ הכולל לשמור על שגרה ולתת מענה לכל התלמידים והצוותים, ככל הניתן, במערכת החינוך בישראל

פעילות הדרכתית לכ-300 ילדים ובני נוער שפונו מעוטף עזה. תנועת הנוער של בני המושבים, חטיבת בני המושבים,
פעילות הדרכתית לכ-300 ילדים ובני נוער שפונו מעוטף עזה/תנועת הנוער של בני המושבים, חטיבת בני המושבים

מערכת משו"ב מבית Priority מסייעת בימים אלה לבתי ספר מכל הארץ, ללתת מענה לצוותים ולתלמידים שפונו מעוטף עזה, הדרום והצפון. האפליקציה מאפשרת לצוותים של בתי הספר המפונים, להעביר את פרטי התלמידים אל בתי הספר הקולטים, שבאמצעות המערכת יכולים לשבץ במהירות את התלמידים המפונים בכיתות הלימוד הרלוונטיות. במקביל, המורים, המנהלים, היועצים וכל צוותי החינוך מבית הספר המפונים, יוכלו דרך המערכת לעקוב מקרוב באמצעות דוחות המופקים אוטומטית בסוף כל שיעור, אחר התנהלות התלמידים שזמנית נאלצו להעתיק את מקום מגורם.

המערכת מאפשרת גם לקיים שיעורים מקוונים בתוך המשוב עצמו (פיתוח ייחודי, דומה לזום) ומייצרת דוחות אוטומטיים של נוכחות, כך שהצוות יכול בכל רגע לדעת אם יש תלמידים שנעדרו או נשרו ולבדוק מה מצבם. כך, מציע הפתרון מענה מערכתי שמאפשר להתחבר ולהשתלב בקלות בשיעורי הלימוד ולהיות חלק אורגני בבית הספר הקולט.

"אני גאה מאוד, שגם בזמנים המורכבים ביותר של עם ישראל, אנחנו מצליחים לסייע ולתת הרבה ערך לצוותי החינוך והתלמידים, ולסייע בשילובם בקלות ובמהירות בשגרה הלימודית, שהיא כל כך חשובה בימים אלה, מכל הבחינות". מתארת ד"ר מירה המאירי, מייסדת משו"ב. המאירי שהיתה בעצמה מנהלת בית ספר במשך עשר שנים ומלווה ומכשירה מנהלים גם בימים אלו ממש, מזהה במהירות את הצרכים החדשים המתהווים ורותמת את החברה שייסדה לתת מענים מדוייקים בזמן אמת: "אנחנו ממשיכים לפעול בכל העת, על מנת להרחיב את המענים, להתאים אותם למציאות הנוכחית ולתת לצוותים אי של וודאות בתוך אי הוודאות הכוללת בה אנו נמצאים".

משו"ב, הינה מערכת לניהול ולמעקב אחרי התהליכים החינוכיים בבתי הספר, המאפשרת לצוות לשתף במידע ולקבל החלטות מבוססות נתונים. כל מורה יוכל למצוא במשו"ב את המידע, הדוחות, המיפויים, מפולחים וממוקדים על פי תפקידיו בבית הספר. לתלמידים ולהורים גישה ייחודית לנתונים שלהם, לאנשי הצוות החינוכי וכמובן לחומרי הלימוד ועוד. משו"ב פועלת בשנת תשפד ב 1700 בתי ספר מכל המגזרים בכל הגילאים.

לחברת Priority משרדים בארה"ב, ישראל, בלגיה ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, והיא מעניקה שירות לכ-75,000 לקוחות ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם. החברה נחשבת למובילה בעולם בפתרונות תוכנה חכמים בניהול ארגוני מערכתי. המערכת של Priority משפרת את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. Priority זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרים והתמיכה בטכנולוגיות עכשוויות, ביניהן ענן ומובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully