וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: יוטיוב מגבירה את המאמצים במלחמה נגד חוסמי פרסומות

עודכן לאחרונה: 1.11.2023 / 12:27

ענקית הווידאו לא תאפשר לכם לנגן סרטונים כל עוד מותקן אצלכם חוסם פרסומות בדפדפן. רוצים לצפות ביוטיוב ללא פרסומות? כן, אתם תצטרכו לשלם

יוטיוב. ShutterStock
יוטיוב/ShutterStock

יוטיוב מרחיבה את המאמצים שלה לחסום חוסמי פרסומות. הפלטפורמה השיקה אתמול (שלישי) "מאמץ גלובלי" שמטרתו לעודד משתמשים לצפות בפרסומות או לנסות להצטרף למנוי יוטיוב פרימיום, כך לדבריו של מנהל התקשורת של יוטיוב, כריסטופר לוטון, בהצהרה שנתן ל-The Verge.

אם אתם משתמשים בימים אלה בחוסם פרסומות בדפדפן (Ad Blockers), כנראה שתיתקלו במהלך צפייה בסרטונים ביוטיוב תקבלו הודעה די מטרידה: "הפעלת וידאו חסומה אלא אם תשבית את חוסם הפרסומות". בסך הכל, גוגל תאפשר לכם 3 "ניסיונות" בלי פרסומות, שלאחריהן, הנגן פשוט ייחסם. בנוסף, ההודעה כוללת גם הנחיה לאפשר הצגת מודעות או לנסות להירשם ליוטיוב פרימיום.

בחודש יוני יוטיוב אישרה שהיא משביתה סרטונים עבור משתמשים עם חוסמי פרסומות, אך באותו הזמן לוטון תיאר זאת כ"ניסוי קטן בעולם". כעת, יוטיוב הרחיבה את המאמץ הזה. במהלך השבועות האחרונים, עוד ועוד משתמשים עם חוסמי פרסומות מצאו את עצמם לא מסוגלים לצפות בסרטוני יוטיוב, כאשר פרסום מ-Android Authority הדגיש את העלייה בדיווחים.

יוטיוב. ShutterStock
במהלך השבועות האחרונים, עוד ועוד משתמשים עם חוסמי פרסומות מצאו את עצמם לא מסוגלים לצפות בסרטוני יוטיוב/ShutterStock

מנהל התקשורת של יוטיוב טוען ש"השימוש בחוסמי פרסומות" מפר את תנאי השירות של הפלטפורמה, ומוסיף ש"מודעות תומכות במערכת אקולוגית מגוונת של יוצרים ברחבי העולם ומאפשרות למיליארדים לגשת לתוכן האהוב עליהם ביוטיוב".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully