וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד בצד הלא נכון": מיה חליפה, הסרטון המזעזע והשקר האכזרי

4.11.2023 / 1:43

כוכבת הפורנו, שכבר הביעה תמיכה במתקפת 7 באוקטובר, תקפה את ישראל על סרטון מזעזע בו תועדו מוטלות על הכביש גופות פלסטינים שניסו להימלט מצפון הרצועה לדרומה. הבעיה: הטובחים היו אנשי חמאס

תיעוד פעילות כוחות צה"ל בעזה 4.11.23/דובר צה"ל

כוכבת הפורנו הלבנונית מיה חליפה הייתה אחת הגיבורות השליליות כבר מתחילת מבצע חרבות ברזל. חליפה, שבעבר ביקרה בחריפות את ישראל, צידדה בחמאס מתחילת המתקפה ואפילו "התלוננה" בלעג כי המחבלים היו צריכים לצלם לרוחב. בתעשייה האמריקנית הזדעזעו והענישו אותה, כשפורנהאב העבירה את ההכנסות מסרטיה לישראל.

חליפה לא הפסיקה, מן הסתם, לתמוך בחמאס וממשיכה לבקר את פעולות ישראל בעזה באופן תמידי. ביום שישי היא עברה, שוב, את הגבול - הפעם עם ציוץ שכל כולו נוטף פייק ניוז.

בסרטון מחריד שפורסם ברשת נראה רוכב אופניים מפלס את דרכו על כביש בעזה שבו מוטלות גופות. כל אלה היו אנשים שנטבחו על ידי משטרת חמאס משום שהעזו לנסות לברוח מצפון עזה לדרומה. הסרטון המטלטל גרר תגובות שליליות ברשת כלפי האכזריות של אנשי ארגון הטרור, אולם חליפה הפנתה אצבע מאשימה כלפי ישראל, על אף שידעה היטב שלא צה"ל רצח את אותם אנשים.

"כלא באוויר הפתוח. מחנה ריכוז. משחק פסיכולוגי של 'תישאר ותמות' או 'תנסה לעזוב ותמות' באמצעות סוציופת רוצח עם ממש לנגד עינינו, ממומן על ידי כספי המסים שלנו". כזכור, ביום חמישי אושר בקונגרס מענק התמיכה לישראל בסכום של 14.3 מיליארד דולר.

חליפה ידעה היטב כי לא ישראל ביצעה את הטבח, וגררה תגובות נזעמות ממובילי ההסברה האזרחית שלנו. אלה קינן כתבה: "מיה, אלה בפירוש אנשי חמאס שירו בפלסטינים. למה את תמיד בצד הלא נכון, בכל דבר?" וכמוה גם מובילי דעה אחרים. האם זה יעזור? האם היא תחזור בה? אל תבנו על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully