וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הסלולר החמישית בגודלה שאתם לא מכירים

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:49

יש לה סמארטפון מתקפל והיא שולטת בכמה שווקים ברחבי העולם. הכירו את היצרנית הסינית שנוסדה ב-2006 וניצבת כרגע במקום החמישי בשוק הסלולר העולמי

Phantom X2. TENCO,
Phantom X2, סמארטפון של חברת Tenco/TENCO

כאשר אנחנו מדברים על יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, לרוב עולים לנו שמות כמו סמסונג, אפל ושיאומי. גם חובבי גאדג'טים שמגדירים את עצמם כמבינים בטכנולוגיה כנראה לא שמעו על יצרנית הטלפונים הסינית טרנסיון (Transsion), תחתיה נמצאים מותגים כמו Itel, Tecno ו-Infinix, שהפכה בשקט ליצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם - כך לפי דוח חדש של חברת Canalys.

הסיבה שלא שמעתם על טרנסיון, שנוסדה בשנת 2006, היא מכיוון שהחברה מתמקדת בשווקים באפריקה, באמריקה הלטינית ובאסיה. למעשה, באפריקה טרנסיון מוכרת יותר מכשירים מסמסונג ומשיאומי. ולמרות שהשם הלא מוכר מרמז שהחברה מתמקדת בסמארטפונים זולים, המותג Tecno שנמצא בבעלותה השיק לאחרונה את המכשיר המתקפל הראשון שלו.

Phantom V Flip. TENCO,
המתקפל של Tecno/TENCO

על פי דוח של חברת Canalys על הרבעון השלישי של 2023 בשוק הסלולר, סמסונג עדיין במקום הראשון (20%) ואחריה אפל (17%). במקום השלישי ניצבת שיאומי (14%) ואחריה OPPO עם נתח שוק של 9%. הערכות הן שברבעון הבא טרנסיון תעקוף גם OPPO. הפרט המעניין: OPPO היא חלק מקבוצת BBK הסינית, תחתיה נמצאים גם המותגים OnePlus, רילמי ו-vivo, והדחה מהמקום הרביעי תהיה יוצאת דופן אחרי שנים ארוכות בהן ניצבה בצמרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully