וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סמארטפונים ורכבים חשמליים: עוצמה סינית גם בטלוויזיות

בשיתוף אס.ג'י יבואנית TCL בישראל

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:51

המהפכה הסינית מתקרבת לאחרונה לשיאה גם לשוק הטלוויזיות אשר נשלט בעשור האחרון על ידי מותגים קוריאניים. כמו בעולמות הסמארטפונים והרכבים חשמליים גם כאן מדובר על איכות טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר, וכל זאת עם תו מחיר משתלם במיוחד

הטלוויזיה של TCL. יח"צ,
"TCL נחשבת זה מכבר למובילה טכנולוגית בסגמנט הטלוויזיות"/יח"צ

הצירוף "MADE IN CHINA (יוצר בסין)" מהווה עבור ישראלים לא מעטים אות לזיהויו של מוצר נחות באיכותו לעומת מוצרים אירופאיים, אמריקאיים, יפניים או קוריאנים. למעשה, ההפך הוא הנכון והתפיסה הישראלית הזו נחשבת לארכאית לחלוטין, כזו שאינה מתכתבת עם המציאות העולמית, בה הפכה סין למעצמה טכנולוגית בינלאומית. ניקח כמקרה בוחן את עולם הטלוויזיות. בשנות ה- 80 התרכזה התעשייה בגרמניה, לאחר מכן עלו המותגים היפנים ובעשור האחרון הקוריאניות מובילות את השוק. כל זה החל להשתנות בשנים האחרונות עם צמיחתה המואצת של התעשיה הטכנולוגית הסינית בכלל (בין היתר מותגי רכב בעלי שם) ותעשיית הטלוויזיות בפרט.

הטלוויזיה של TCL. יח"צ,
"הכל נעשה In House והמוצרים משווקים ב- 160 מדינות בעולם"/יח"צ
סין מעצמה כלכלית. רואים את זה ברכבים, ורואים את זה בשנים האחרונות גם בטלוויזיות. זהו עוד שלב במהפכה.

למעשה באופן היסטורי התעשייה הסינית יכלה להסתדר בקלות רק עם מכירות מקומיות בסין הענקית. יש שם ביקוש עצום למוצרים והחברות יכולות לגדול ולהתפתח בצורה דרמטית מבלי לצאת מגבולות המדינה. כל חומרי הגלם, הפיתוח והייצור שם, כמו גם הצרכנים. וזאת בשונה מישראל הקטנה, שבה חברה השואפת לצמוח חייבת לצאת החוצה לחו"ל.

על הפער שבין תפיסת "MADE IN CHINA" לאיכות הטכנולוגית הגבוהה המאפיינת מוצרים אלקטרוניים סיניים שונים מרחיב אסף לוסטיג, מנהל השיווק של אס ג'י, בישראל. "עדיין קיימים ישראלים עם תפיסה של סין כאיכרים שזורעים אורז והם לא מכירים את העוצמה הטכנולוגית של סין. זוהי מעצמה כלכלית ותעשייתית גדולה מאוד והטכנולוגיה הסינית הופכת לבעלת מובילות עולמית. רואים את זה ברכבים, ורואים את זה בשנים האחרונות גם בטלוויזיות. זהו עוד שלב במהפכה".

הטלוויזיה של TCL. יח"צ,
"הטלוויזיות של TCL מבוססות על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הטלוויזיות"/יח"צ

"דוגמא טובה לחברה שכזאת היא TCL - קונצרן סיני ענק, הפועל מזה 42 שנה ומעסיק 130,000 עובדים עם 32 מרכזי ייצור ו- 42 מרכזי פיתוח בכל רחבי העולם. הכל נעשה In House והמוצרים שלו משווקים ב- 160 מדינות בעולם. החברה נחשבת זה מכבר למובילה טכנולוגית בסגמנט הטלוויזיות. גדילה מואצת בשנים האחרונות הפכה את החברה למותג מס' 2 בעולם תוך שהיא עוקפת אתLG הקוריאנית, אירוע לא פחות ממדהים בענף מוצרי האלקטרוניקה. בישראל תופסת החברה את המקום השלישי עם נתח שוק של כ- 17%".

TCL היא הראשונה והמובילה את יתר המותגים הסיניים העולים, עליהם ניתן למנות את הייסנס, SKYWORTH, שיומי ומידאה. כל אלו התבססו זה מכבר בישראל ובעולם, אך תופסים נתח שוק מצומצם משמעותית מזה של TCL.

הטלוויזיה של TCL. יח"צ,
"הטלוויזיות המתקדמות של TCL מעניקות תמורה מעולה למחיר"/יח"צ
ניתן לצפות בתכנים של סלקום TV ו-yes+, באותו שלט וללא צורך בממיר

מהם יתרונות הטלוויזיה הסינית הזו שהופכת, כך נראה, את התעשייה הסינית לתעשייה הבאה בעולם הטלוויזיות בישראל?

"הטלוויזיות של TCL מבוססות על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הטלוויזיות, כולל Mini LED, QLED והכי חשוב - מערכת ההפעלה הטובה ביותר בעולם - Google TV. עצם שיתוף הפעולה בין גוגל ל-TCL אומר הרבה מאוד על חוזקו של המותג. היתרון הגדול של Google TV הוא שאתה יכול להוריד אפליקציות ללא הגבלה, מכל מקום בעולם, בדיוק כמו חנות האפליקציות שיש לכולנו בסמארטפון. אתה חובב גיימינג, ספורט, חדשות או בידור? תוכל להוריד כל אפליקציה שתרצה לטלוויזיה מבלי שהמערכת תגביל אותך לאפליקציות ספציפיות".

"בנוסף, באמצעות Google TV ניתן לצפות בתכנים של סלקום TV ו-yes+, באותו שלט וללא צורך בממיר. יתירה מכך, ניתן ליצור באמצעות הטלוויזיה פרופילים אישיים (לרבות פרופילים מוגבלים לילדים) שימליצו לך על אפליקציות ותכנים לא רק על פי הצפיות האחרונות שלך, אלא על סמך השירים ששמעת או הפעילות שלך בסמארטפון. ולבסוף, ניתן לתת פקודות לטלוויזיה באמצעות דיבור. זו רמה חדשה של נוחות, וברגע שמתרגלים לזה, לא רוצים לחזור אחורה".

"בסופו של יום התעשייה הסינית מעניקה לצרכן הישראלי מחירים נוחים יותר בכלל הסגמנטים, ואם נחזור לדוגמא של הטלוויזיות, הרי שגם טלוויזיות TCL נמכרות בישראל ברמת מחיר שנמוכה בכ- 10 אחוזים מהמתחרות המובילות בשוק", מסכם לוסטיג.

בשיתוף אס.ג'י יבואנית TCL בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully