וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה את עצמה כמעט טובעת בצונאמי - וממשיכה לחייך למצלמה

11.12.2023 / 0:03

אישה חסרת פחד תיעדה את חוויית סף המוות שלה בעודה נסחפת בצונאמי ומסרבת לשחרר את מקל הסלפי מהיד שלה. ברשת יש מי שמטיל ספק בכך שהסרטון בכלל אמיתי

הצונאמי ביפן, 11 במרץ 2011/צילום: רויטרס, צילומי חובבים שהועלו לרשת עריכה: יאיר דניאל קריינות: אביב אברמוביץ'

זה ברור לנו שגם אתם תהיו מוכנים לעשות כמעט כל דבר כדי להשיג את התמונה או הסרטון המושלם - אבל כשזה עשוי לעלות לכם בחייכם, אתם בוודאי תוותרו על התענוג. האישה שבסרטון הזה לא חשבה ככה וחייכה למצלמה גם כשצונאמי הכה בה.

האישה, שדבר לא ידוע על זהותה, צילמה את עצמה עם מוט סלפי כשגל צונאמי הגיע לעברה מהחוף. כשמסביבה אנשים אחרים נראים נמלטים מהמקום - גם אם רק ליתר ביטחון - היא ממשיכה לחייך למצלמה וממתינה לגל המסיבי שיגיע אליה. בסופו של דבר היא מוצאת את עצמה נסחפת במים ואף נתקלת בכמה ענפי עצים שכמעט מטביעים אותה. בכל הזמן הזה היא מסרבת לשחרר את מוט הסלפי ולהפסיק לצלם. גם נראה שהיא נהנית מכל הסיטואציה.

רק בשלב מסוים, כשנראה שהיא עומדת לאבד אחיזה במוט, אחד המקומיים נראה כשהוא ניגש לעזרתה - רק כדי לאחוז במצלמתה ולא באמת כדי להציל אותה מהצונאמי. זה הכל עניין של סדרי עדיפויות בחיים.

צפו בתיעוד המטריד:

אז קודם כל ועל אף שמיותר לציין: אל תנסו את זה במקרה שצונאמי יכה בכם ביום בהיר (כאילו לא חסר לנו צרות, אז גם צונאמי?). בכלליות, תפסיקו לצלם את עצמכם בסיטואציות מסוכנות כי זה יכול להיגמר רע.

עוד סלפיז מסוכנים
קשה לצפייה: צילמה סלפי על גדות נהר בהודו - נפלה למים ומתה

אמיצה או טיפשה? נתקלה בדוב באמצע הדרך - ועשתה איתו סלפי

במקרה הזה לא ברור מה עלה בגורלה של המצולמת או אפילו היכן הוא צולם.

כשהסרטון עשה את דרכו ל-X, לאנשים היה הרבה מה לומר - ובצדק. הסרטון שותף לצד הציוץ: "סלפי במהלך צונאמי זה מטורף". משתמש אחד כתב בתגובה: "מעולם לא ראיתי מישהו נהנה מחוויית סף מוות כמו האישה הזאת מאז שהאדם הלבן יצר את הצניחה החופשית". משתמש נוסף כתב: "אחרי שראיתי דברים כאלה, אני תוהה כמעט כל יום איך ייתכן שהמין האנושי עדיין לא נכחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
צילמה סלפי תוך כדי צונאמי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ממשיכה לחייך למצלמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרים גילו יותר הערכה כשאחד כתב בתגובה: "זה הסלפי האמיץ ביותר שראיתי אי פעם" ואחר הוסיף: "A+ על צילום התמונה והגנה על ציוד וחיים". משתמש נוסף כתב: "טוב, כל אישה הייתה רוצה שיפילו אותה מהרגליים".

ברשת כמובן גם עלו ספקות האם הסרטון אותנטי או שמא מדובר בקטע ערוך - בין היתר כי לא דווח איפה או מתי בכלל הוא צולם. ההערכה היא שאם הוא אמיתי יתכן שהוא צולם באינדוזניה שם תופעת צילומי הסלפיז באתרי שהוכו על ידי צונאמי הפכה לתופעה מוכרת.

חכו. הנה זה מזווית אחרת וזה מתחיל בגבר מרביץ לעץ

מחיפוש בנבכי הרשת נראה שהסרטון פורסם לראשונה ב-2021 ברדיט, שם אפילו מצאו זווית אחרת של אותו אירוע שמתחיל בבחור שמצלם את עצמו משום מה מרביץ לעץ לפני שגל הצונאמי מופיע. אם תביטו טוב תוכלו לראות לידו את אותה אישה עם מוט הסלפי שראינו בסרטון הראשון.

אז מה אתם אומרים? אמיתי או לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully