וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר הפכה לספקית הסיבים האופטיים הגדולה בישראל

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 11:55

החברה האיצה לאחרונה פרטנר את יישום העסקה שחתמה בשנה שעברה עם IBC - והפכה לספקית האינטרנט בסיבים עם מספר הלקוחות הגבוה בישראל - כ-334 אלף

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה הבוקר (רביעי) כי הפכה לספקית שירותי האינטרנט סיבים אופטיים הגדולה בישראל: החברה הודיעה כי תחל להציע אינטרנט אולטרה מהיר לעוד מאות אלפי בתים, גם על גבי תשתית הסיבים של חברת IBC-אנלימיטד. לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לאינטרנט מהיר ויציב, פרטנר האיצה את יישום העסקה שחתמה בשנה שעברה עם IBC ותחל לספק היום סיבים לעוד מאות אלפי בתים בישראל. זאת, בנוסף להסכם שחתמה עם בזק בתחילת השנה.

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ההסכם מבסס את פרטנר כקבוצת התקשורת היחידה שמציעה סיבים בכל משק בית בו קיימת כיום תשתית סיבים, זאת על בסיס שלוש התשתיות הקיימות בישראל: תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר שמגיעה לכמיליון משקי בית; תשתית הסיבים של בזק, איתה חתמה פרטנר על הסכם בתחילת השנה, ומגיעה לכ-1.9 מיליון משקי בית; ועתה - גם תשתית הסיבים של IBC שמגיעה לכ-1.4 מיליון משקי בית. כיום, פרטנר היא החברה בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל - כ-334 אלף לקוחות.

משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, דגנית קרמר. ינאי יחיאל,
משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, דגנית קרמר/ינאי יחיאל

"כפי שהגדרנו בתחילת השנה, פרטנר מובילה את שוק הסיבים האופטיים, תוך שהיא מיישמת את האסטרטגיה שלה - הגעה לכל משק בית בישראל", אמרה משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, דגנית קרמר. "תמיד, ובמיוחד בימים אלה, יש לנו אחריות לספק ללקוחותינו תשתית אינטרנט חזקה ויציבה, שמאפשרת לקבל מידע מהר יותר, לעבוד וללמוד מרחוק ולהיות זמינים ומחוברים. אנו מייחלים לימים שקטים יותר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully