וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוב: ווייז תתריע מפני כבישים עם היסטוריית תאונות

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 11:06

גוגל, הבעלים של אפליקציית הניווט, תעשה שימוש בבינה מלאכותית כדי להזהיר את הנהגים מפני מסלולים עם היסטוריית תאונות גבוהה במיוחד. כך זה עובד

וויז. ShutterStock
וויז/ShutterStock

ווייז (Waze), אפליקציית הניווט הפופולרית, הציגה את הפיצ'ר Crash history alerts ("התראת היסטוריית תאונות"), שיזהיר נהגים כאשר הם מתקרבים למקטע מועד לתאונות דרכים. לדברי גוגל, הבעלים של ווייז, התכונה משתמשת בנתוני תאונות היסטוריים, בבינה מלאכותית ובמידע מפתח על המסלול, כגון רמות תנועה וסוג הדרך, כדי לייצר את ההתראות הללו.

"מדי יום, למרבה הצער, כמעט 3,700 בני אדם נהרגים ברחבי העולם בתאונות שבהן מעורבות מכוניות, אוטובוסים, אופנועים, אופניים, משאיות או הולכי רגל. פציעות בתאונות מוערכות כגורם המוות השמיני בעולם - ומשתמשי ווייז ברחבי העולם מדווחים על תאונות בערך כל שתי שניות", מסבירים בגוגל.

גוגל רכשה את ווייז ב-2013 תמורת 1.1 מיליארד דולר. נכון לתחילת 2023,לוויז יש יותר מ-151 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, בהשוואה למיליארד המשתמשים של שירותי גוגל מפות. בדצמבר 2022, גוגל מיזגה את צוות ווייז לחטיבת Geo שלה, הכוללת גם את Google Earth, Google Maps ו-Street View. עם זאת, כמה חודשים לאחר מכן, Google פיטרה חלק מעובדי ווייז.

פיצ'ר התרעת היסטוריית התאונות החדשה זמינה כעת בווייז עבור iOS ואנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully