וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? הפרסומות מגיעות לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 12:11

הנה זה בא: מנכ"ל אפליקציית המסרים הפופולרית מודה שבחברה מתכננים לשלב פרסומות במקומות שונים בפלטפורמה. ואל דאגה, היא עדיין תישאר חינמית

וואטסאפ היא האפליקציה היחידה שנמנעה מלהציג לנו פרסומות לאורך כל הדרך, מאז נרכשה על ידי מטא ב-2014, אבל ידענו שזה לא יימשך לנצח: בראיון לעיתון הברזילאי Folha De S.Paulo אמר וויל קת'קארט, מנכ"ל וואטסאפ, כי הפרסומות יגיעו בעתיד ליותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם.

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

ולפני שנתקדם - אפשר להירגע: קת'קארט אישר בפועל כי החברה אכן מתכננת להציג פרסומות באפליקציה, אך הסביר כי המהלך הולך להיות מעט שונה. הפרסומות לא יופיעו בתוך חלון הצ'אט שלכם, אלא במקומות אחרים לצד ה-"סטטוסים" (המקבילה שלה לסטוריז) וב-"ערוצים". למעשה, מנכ"ל וואטסאפ הדגיש שהאפליקציה תישאר חינמית ואמר: "לא, אנחנו לא נכניס מודעות לתיבת ההודעות".

ביוני האחרון וואטסאפ השיקה את 'ערוצים': דרך פרטית, אמינה ופשוטה לקבל עדכונים חשובים מאנשים ומארגונים, ישירות לאפליקציה. ה-'ערוצים' מופיעים תחת לשונית חדשה שנקראת 'עדכונים', שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שאחריהם בחרתם לעקוב - בנפרד מהצ'אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully