וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש למלחמה: השימוש בטלגרם הוכפל, 60% מהצפייה היא בחדשות

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 12:52

נתונים חדשים של yes ופלאפון מלמדים על הרגלי הצפייה והשימוש של הישראלים ברשתות החברתיות במהלך המלחמה. בין היתר, נרשמה ירידה באפליקציות הניווט והצפייה ב-VOD חזרה לימי שגרה. הנתונים המלאים

חיילים בעזה. רויטרס
חיילים בעזה/רויטרס

חודש למלחמת 'חרבות ברזל' והישראלים ממשיכים לצפות בעיקר בחדשות: על פי נתוני חברת yes עיקר הצפייה בטלוויזיה בימים אלה הוא בערוצים כאן 11, קשת 12, רשת 13 וכאן 14, המשדרים רק חדשות. בשבוע הראשון למלחמה עמד הנתון על 71% מסך הצפייה, ואילו בשלושת השבועות האחרונים הנתון התייצב על 60% - גבוה בכ-30% מימי שגרה. הצפייה בתכני ה-VOD השונים, שרשמה ירידה בשבוע הראשון למלחמה לאור הצפייה הרבה בחדשות, מתאוששת חזרה וקרובה לרמתה כפי שנמדדה בימי שגרה.

עוד עולה מנתוני yes כי מספר השעות ביממה בהן המסכים בבית פתוחים, אשר זינק עם תחילת הלחימה, יורד בעקביות מדי שבוע ומתקרב לכ-10 שעות בימי שגרה. אם בשבועיים הראשונים של המלחמה, בבית ממוצע בישראל המסכים היו פתוחים כ-14 ו-12 שעות, הרי כי בשבוע השלישי והרביעי של המלחמה הם כבר ירדו ל-11.8 ול-11.5 בהתאמה.

יונית לוי, דני קושמרו, מהדורת חדשות 12, שבוע שלישי למלחמה. קשת 12, צילום מסך
בשבוע הראשון למלחמה עמד נתון הצפייה בחדשות על 71%/צילום מסך, קשת 12

זינוק בשימוש בטלגרם, ירידה באפליקציות הניווט

על פי נתוני פלאפון השימוש באפליקציית הטלגרם, ששימשה להעלאת סרטוני הזוועה ותיעוד חטיפות הישראלים לעזה נותר גבוה עם שימוש של פי 2 מימי שגרה. מבחינת מספר המשתמשים היומי, גם כיום חודש מפרוץ המלחמה, מדובר על עליה של יותר מ-55% משתמשים מאשר בשגרה.

גם הטוויטר, המשמש במה פופולרית לוויכוחים פוליטיים והסברתיים, רשם עלייה ממוצעת של 58% בשימוש לאורך החודש האחרון לצד עלייה של 20% במספר המשתמשים מאז החלה המלחמה. עוד נמצא כי השימוש באפליקציות הניווט נמצא בירידה לעומת השגרה. אפליקציית הניווט ווייזרושמת ירידה חדשה בשימוש בתחילת המלחמה והתאוששות הדרגתית עם הזמן, אם כי עדיין נמוכה משגרה: ווייזרשמה ירידה של 44% בשימוש בשבוע הראשון למלחמה לעומת השגרה, בשבוע השני והשלישי ירדה ב-35% ואילו בשבוע הרביעי רשמה ירידה של 33%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טלגרם. ShutterStock
שימוש באפליקציית הטלגרם נותר גבוה עם שימוש של פי 2 מימי שגרה/ShutterStock

גם באפליקציית הניווט הפופולרית מוביט נרשמו ירידות בשימושים לאורך החודש האחרון. אם בשבוע הראשון למלחמה רשמה האפליקציה ירידה של 46% בהשוואה לימי שגרה, בשבוע השני נרשמה ירידה חדה עוד יותר בשימוש של 55% בהשוואה לימי שגרה. בשבועות השלישי והרביעי ללחימה רשמה מוביט ירידה בשימוש בהיקף של 43% ו-40% בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully