וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה הסיכה החכמה שרוצה להחליף את הסמארטפון

עודכן לאחרונה: 10.11.2023 / 10:17

חברת Humane, שמקדמת במשך זמן רב את החזון שלה לעולם שאחרי סמארטפונים, השיקה מוצר חדש שנראה כמו סיכה במחיר של 699 דולר. אין כאן מסך, מקלדת או אפליקציות. אז איך הוא עובד? הנה כל הפרטים

ה-AI PIN של חברת Humane. Humane,
ה-AI PIN של חברת Humane/Humane

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים: חברת Humane, שהוקמה על ידי יוצאי אפל, הכריזה על ה-AI PIN, מכשיר לביש מבוסס בינה מלאכותית. המכשיר, שנראה כמו סיכה, מוצמד לבגדים ומאפשר למשתמשים להשתמש במגוון שירותים באמצעות קול, מגע או מקרן לייזר.

ה-AI PIN כולל מעבד Snapdragon, מצלמה אולטרה-רחבה, חיישני עומק ורמקול. הוא מופעל באמצעות סוללה פנימית, אך ניתן להחליף אותה במהירות באמצעות סוללה חיצונית המחוברת למכשיר באמצעות מגנט. החברה טוענת כי ה-AI PIN הוא "הדרך החדשה להתחבר לעולם". לדבריה, המכשיר מאפשר למשתמשים להישאר מחוברים בלי להסתמך על מסך או מקלדת, כשהמטרה היא "להחליף את הסמארטפון".

ה-AI PIN של חברת Humane. Humane,
כולל מקרן לייזר/Humane

כך למשל, ה-AI PIN מאפשרת למשתמשים לקבל שיחות, הודעות והתראות ישירות על הסיכה. ניתן להגיב להודעות באמצעות קול או מגע. אפשר גם לשלוט במוזיקה, לבחור שירים, להפעיל פלייליסטים או לשנות את עוצמת השמע. וזה לא נגמר כאן, ה-AI PIN רואה את הסביבה ויכולה להשוות מחיר של מוצר שנמצא מולכם בחנות, או להגיד כמה קלוריות יש במאכל מסוים.

באמצעות מקרן הלייזר אפשר להקרין אובייקטים על כף היד שלכם או על גבי משטחים, כמו ממשק מוזיקה, הצגת שיחות נכנסות או הודעות טקסט. בחברה אומרים שהסיכה לא מאזינה ולא מצלמת באופן רציף, כך שהיא מאובטחת בכל הקשור לחרדת הפרטיות. כך בעצם, כדי לקבל תגובה, המשתמש חייב "להעיר" את הסיכה באופן ידני בדרך כלשהי על ידי מגע, ובכל פעם שמתבצעת הקלטה נדלקת נורית ייעודית שתסמן על כך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו:

Humane רוצה שה-AI Pin ייחשב למכשיר עצמאי לחלוטין, ולא כתוסף לסמארטפון שלנו, ולמעשה כל המידע למשתמש נמצא בענן כמודל בינה מלאכותית. המחיר? 699 דולר, ותקבלו גם מטען ושני מגברי סוללה. עם זאת, תצטרכו לשלם עוד כסף - 24 דולר בחודש עבור עבור מנוי חודשי שכולל חיבור לרשת הסלולר T-Mobile, גישה למודל הבינה המלאכותית ואחסון של מידע ותמונות בענן.

ה-AI PIN של חברת Humane. Humane,
ה-AI PIN של חברת Humane/Humane

"אנו מאמינים בבניית טכנולוגיה חדשנית שמרגישה מוכרת, טבעית ואנושית. טכנולוגיה המשפרת את החוויה האנושית ונולדת מתוך כוונות טובות", נכתב באתר של החברה. "מוצרים שמחזירים אותנו למגע עם עצמנו, זה עם זה והעולם שסביבנו. חוויות הבנויות על אמון עם אינטראקציות שמרגישות קסומות, ומביאות שמחה. Humane נוסדה על העיקרון שלכולנו מגיע יותר מהטכנולוגיה".

Humane הוקמה בשנת 2018 על ידי שני בכירים לשעבר בחברת אפל, בני הזוג אימרן צ'אודרי ובתאני בונג'ורנו. החברה גייסה עד כה 230 מיליון דולר והיא הכריזה על שיתופי פעולה עם מיקרוסופט, LG, סאנדיסק, קוואלקום וחברת OpenAI שעומדת מאחורי מודל הבינה המלאכותית ChatGPT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully