וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Omnis הפכה לאחת מהשחקניות המובילות בתחום ה-UX UI ופיתוח אתרים

מוגש מטעם אומניס

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 11:45

על זה שמדינת ישראל היא מעצמת הייטק אין ויכוח, ורבים מכתירים אותנו כאחד מהיעדים הטובים ביותר בכל הנוגע לפיתוחים טכנולוגיים

חברת אומניס פיתוח אתרים. pixabay,
חברת אומניס פיתוח אתרים/pixabay

חברת אומניס נמצאת בצמרת הזירה שלנו, כשהיא יוצרת אינספור חוויות דיגיטליות ממוקדות משתמש. הם מומחים בעיצוב חווית משתמש, פיתוח ממשק משתמש, יצירת אפליקציות ופיתוח מערכות אינטרנט מורכבות, והעבודה עם לקוחות גדולים במיוחד במשק הישראלי, כמו טבע, ישראל היום, אלקטרה, מכון דוידסון מבית מכון וייצמן ועוד, הפכה אותה עם השנים לגורם משפיע בתעשיית ההייטק הישראלית.
אז מאיפה מגיעה ההצלחה הזו? ישבנו עם מנכ"ל החברה עידו יעקב במטרה לקבל מספר תובנות, קבלו כמה שיעניינו אתכם בכתבה הבאה.

המהות של אומניס - סוכנות UX UI ופיתוח אתרים

שאלנו את עידו מה הם הקווים שמלווים את אופי החברה במשך השנים, הנה המרכזיים מבניהם:

1. תפיסת עולם ששמה דגש על תוצאות

אומניס פועלת בגישה מכוונת תוצאות, שמתעלה הרבה מעבר לדיבורים ריקים מתוכן. הדאגה העיקרית שלנו היא השורה התחתונה, שתהיה להבטיח שהלקוחות שלנו ישיגו צמיחה ממשית וישפרו את המכירות וההמרות של הלקוחות. צוות החברה ממוקד בכל עת בהשפעה על שורת הרווח של הלקוח, ומחויב לספק תוצאות משמעותיות.

2. פתרונות מלאים מקצה לקצה

החברה מספקת שורה של פתרונות מקיפים, שמשתרעים על פני כל מחזור החיים של הפרויקט. ממחקר ראשוני ועד לתכנון קפדני של ממשקים, פיתוח חכם וכמובן תמיכה ותחזוקה מתמשכת אחרי ההשקה, הצוות דואג לכל היבט, כדי להבטיח שהמוצר הסופי יתיישר בצורה הטובה ביותר עם יעדי הלקוח וצרכיו המשתנים.

3. מחשבה של שותפות ארוכת טווח

אומניס תמיד תעדיף קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות. מתוך הכרה בכך שהשקת פרויקט מסמנת את תחילת מחזור חייו, החברה מחויבת לטפח ולשפר אותו לאורך זמן. מבחינת אומניס העבודה עם כל לקוח היא מסע משותף, בו הקשר נשמר גם אחרי שהמוצר מוכן.

4. קבלת החלטות מבוססת נתונים

הגישה של אומניס נטועה עמוק בניתוח תובנות שמתבססות על נתונים. הם משתמשים במחקר מדוקדק ובניתוח מתמשך, כדי להבין את התנהגות המשתמש, הצרכים שלו ונקודות הכאב. מבדיקת האתר הקיים וביצוע ראיונות ועד לבחינת ביצועים לאחר ההשקה, הצוות מנצל את כוחם של הנתונים כדי לעצב את אסטרטגיות העבודה ולשפר את ההמרות.

חברת אומניס פיתוח אתרים. pixabay,
חברת אומניס פיתוח אתרים/pixabay

התוצאות מדברות בעד עצמן: ארבעה טיפים מבית אומניס להגברת שיעורי ההמרה

1. לקרוא לפעולה

קריאות לפעולה (CTAs) הן ליבו הפועם של כל אתר בעל אחוזי המרות גבוהים. אומניס למשל, שמה דגש נרחב על כך, ויוצרת CTAs בולטים באמצעות ניגודיות צבע ובידול עיצובי. בהקשר זה חשוב לציין שאת אותן פעולות בידול יש להציב בהקשר הגיוני, כלומר סביב מקום שנותן ערך מוסף למשתמש, ולא בצורה שרירותית שסתם "תדחוף" בכוח. כך נוכל להוביל את המשתמש לרכוש את המוצר או השירותים שלנו, ולשפר את ההמרות בצורה מכרעת.

2. להיעזר תמיד בנתונים

נתונים הם דבר יקר ערך, לרבות כשזה מגיע לשיפור ההמרות באתר שלכם. עם ניתוח התנהגות המשתמשים באמצעות כלים אנליטיים, נגלה על נקודות הכאב והטריגרים שמובילים ליציאה מהאתר. הגישה הזו עוזרת לזהות אלמנטים מוצלחים, ומסייעת לנו להבין את המקומות שדורשים שיפור. כשנדע לנצל את המידע החיוני הזה שהגולשים משאירים לנו, נוכל למשל למחוק או לאחד קטגוריות פחות טובות באתר.

3. לשים דגש על הוכחה חברתית

אין תחליף להוכחה חברתית, החל מהמלצה חיובית כתובה ועד לסרטון משעשע של הלקוחות שלכם. הם מציגים באופן אסטרטגי עדויות אמיתיות, סיפורי הצלחה ובעיקר - גורמות לכם להיראות בצורה הרבה יותר מקצועית. ההמלצות האלו בונות חיבור רגשי, מסירות סקפטיות מצד הלקוח ויוצרות אמון, שהוא עניין כל כך חשוב, בעיקר כשזה מגיע לשיפור המכירות.

4. לעצב אלמנטים שמגבירים את המעורבות

התראות צפות, חלונות קופצים ואלמנטים מתמשכים כמו עגלת קניות שמלווה אתכם הם כלים שמשפרים את מעורבות הגולש. אומניס משתמשת בלא מעט כלים כאלה כדי להבטיח שהגולש באתר ישלים את רכישתו. כשאנחנו מגישים ללקוח את מה שהוא מחפש בצורה מתמשכת, אנחנו מוודאים שהכניסה שלו לאתר תתממש לכדי רכישה.

להפוך את האתר שלכם למכירתי יותר

חברת אומניס שמה דגש נרחב על ניתוח מבוסס נתונים, עבודה מפוקסת וממוקדת ובעיקר - כמה שפחות דיבורים מיותרים וכמה שיותר תוצאות חיוביות. המחויבות שלהם למערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוח, ההסתמכות על נתונים והתמקדות בשיפור חוויות המשתמש הפכו אותה עם השנים לסוכנות הUX UI ופיתוח האתרים המובילה בישראל.

אז אם אתם רוצים לעלות מדרגה ולכבוש יעדים עסקיים חדשים, אומניס היא לגמרי החברה שתסייע לכם להגשים זאת.

מוגש מטעם אומניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully