וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell Technologies תשתף פעולה עם META

במסגרת שיתוף הפעולה, Dell תסייע בהטעמת מחולל השפות המבוסס בינה מלאכותית Llama 2 אצל לקוחותיה, וכן תעניק סל שירותים הכולל תשתית שרתים, תוכנות ייעודיות ועוד

שת"פ בין מטא ל-DELL. יחצ,
שת"פ בין מטא ל-DELL/יחצ

Dell Technologies מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת Meta , במסגרתו תסייע בפריסת והנגשת מחולל השפות המבוסס בינה המלאכותית Llama 2 בקרב לקוחותיה, זאת בעזרת סל ה-AI הגנרטיבי (GenAI) של Dell בתחומי תשתיות IT, התקני לקוח ושירותים מקצועיים.

בעזרת ה-Llama 2 של Meta וסלסל טכנולוגיות ושירותים של Dell Generative AI Solutions, תתאפשר גישה לכלים אמינים יותר וכן לפתרונות GenAI מגוונים לארגונים בכל הגדלים. זאת, ממחשבים שולחנים ועד מרכזי נתונים ליבה, מיקומי קצה ושרתי ענן ציבוריים.

Llama 2 הינו מודל שפה גדול (LLM) שמאפשר לבנות דרכו שירותים ואפליקציות אשר עושות שימוש ב-AI גנרטיבי - בדומה ל-ChatGPT. Llama 2 הושק במתכונת של קוד פתוח והוא מיועד בעיקר לסייע למדענים ולמהנדסים לחקור יישומים לבינה מלאכותית באמצעות מענה על שאלות ותקציר מסמכים.

בנוסף להטמעת מחולל השפה, Dell תספק תשתית שרתים, תוכנה ושירותים שנבדקו מראש והוכחו כיעילים בפריסה וניהול של פרויקטים מקומיים. עם הנחיות פריסה ותצורות מתועדות במלואן, ארגונים יוכלו להפעיל את תשתית ה-GenAI שלהם במהירות רבה יותר וכן למקסם את יכולות החיזוי של ה-Llama 2.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מפשט את סביבת הבינה המלאכותית המקומית של ארגונים. בזכותו יוכלו לקוחות החברה להאיץ את מאמצי החדשנות שלהם בתחומי ה-GenAI במקום מרכז נתונים מסורתי או במיקומי קצה. דגמי ה-Llama 2 ישולבו בכלי המערכות של Dell כדי לעזור להנחות את הלקוחות לפתרון הנכון להפעלה ושימוש בבינה המלאכותית המבוססת על Llama 2.

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully