וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה מכשיר שפותר קשיי קליטה סלולרית בבית

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 11:24

קבוצת התקשורת השיקה מוצר קומפקטי המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים. פרטנר האיצה את השקתו לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב

קבוצת התקשורת פרטנר השיקה היום (שני) לראשונה במגזר הפרטי בישראל את Partner Cellular Booster Box - מוצר המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים. "פרטנר האיצה את השקת המכשיר לאור המצב והביקוש הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב", מסרו בחברה.

Partner Cellular Booster Box. פרטנר,
Partner Cellular Booster Box/פרטנר

המוצר בגודל קטן וקומפקטי, בעיצוב אלגנטי ומאפשר התקנה עצמאית ופשוטה בשני שלבים בלבד: חיבור לחשמל וחיבור בכבל לרשת האינטרנט הביתית של הלקוח (לראוטר). המכשיר, בעל מעבד של קוואלקום, משדר בטכנולוגיית דור 4 ומאפשר מהירות הורדה של עד 115Mbps ומהירות העלאה של עד 35Mbps, בדומה לקצבים באתרי סלולר חיצוניים. כמו כן, מאפשר המכשיר שימוש בעד 16 מכשירי סלולר במקביל, תוך כיסוי שטח של כ-120 מטר רבוע (בית של כ-5 חדרים).

כידוע, ישנם חסמים היוצרים כיסוי מוגבל באזורים מסוימים, כדוגמת קושי בהקמת אתרים מול רשויות, בנייה אורבנית לגובה וחסימה על ידי מבנים וקירות. במקרים אלו, ייתכן קושי בביצוע שיחה סלולרית רציפה, בשליחת הודעות ובגלישה, כאשר השירות החדש נועד לתת מענה ללקוחות פרטנר ולספק חוויה סלולרית יציבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully