וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הבא לאייפון יציג את השינוי הגדול ביותר זה שנים

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 10:18

"עיצובים חדשים משמעותיים": על פי דיווח חדש, ענקית הטכנולוגיה מפתחת גרסה חדשה למערכת ההפעלה שלה לאייפון - שתביא שדרוגים פורצי דרך ותישען באופן מסוים על בינה מלאכותית

אנחנו נמצאים במרחק של כ-8 חודשים עד שאפל תחשוף את מערכת ההפעלה הבאה שלה - iOS 18, ובינתיים דו"ח חדש של כתב בלומברג מארק גורמן, חושף פרטים ראשונים על התוכניות של ענקית הטכנולוגיה. על פי הפרסום, החברה מתייחסת למערכת ההפעלה החדשה כאל "שאפתנית ומרתקת" ומכוונת להוסיף לה "תכונות חדשות ועיצובים חדשים משמעותיים" לצד שיפורים ניכרים בביצועים ובבטיחות.

אייפון 15 פרו מקס. ShutterStock
אייפון 15 פרו מקס/ShutterStock

הפרטים הספציפיים של התכונות החדשות עדיין לא ברורים, אך בלומברג מציינים כי iOS 18 תגיע "לאחר מספר שנים של עדכונים בגודל צנוע" עבור משתמשי אייפון ואייפד, והיא עשויה להיות פורצת דרך באופן יחסי. למעשה, העדכון המשמעותי האחרון למערכת ההפעלה היה iOS 14 בשנת 2020, שהוסיף תמיכה בווידג'טים במסך הבית.

בתוך החברה, ההנהלה הבכירה של אפל תיארה את מערכת ההפעלה העתידית כ"שאפתנית ומרתקת", עם תכונות ועיצובים חדשים משמעותיים, לצד שיפורים בטיחות וביצועים. הערכות הן שברוח התקופה, הגרסה החדשה תישען באופן מסוים על יכולות בינה מלאכותית, במטרה לתת מענה לפיתוחים של המתחרות.

סיכום אירוע ההכרזה של אפל/ינון בן שושן

כמו כן, גורמן מספר כי אפל החליטה לקחת הפסקה של שבוע ולעצור את הפיתוח של iOS, במטרה לטפל בתיקוני אבטחה ותקלות אחרות במערכת ההפעלה הנוכחית. עם זאת, לדבריו הדבר לא צפוי להשפיע על מועד השחרור בשנה ביוני 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully