וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייזור לאבס חתמה על הסכם אסטרטגי עם תאגיד כרייה רב-לאומי מוביל

עסקת ענק כחול לבן בימי מלחמה: החברה הישראלית חתמה על הסכם אסטרטגי בגובה 31.2 מיליון דולר עם תאגיד כרייה רב-לאומי מוביל

עידו רוזנברג, מיכאל זולוטוב, רז רודיטי, רייזורלאבס. יחצ,
עידו רוזנברג, מיכאל זולוטוב, רז רודיטי, רייזורלאבס/יחצ

רייזור לאבס, המובילה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית למכשור תעשייתי ונסחרת בורסה ת"א, חתמה על הסכם שותפות משמעותי עם תאגיד רב לאומי מוביל, הפועל בעיקר בתחום הכרייה, עם אתרי כרייה ברחבי העולם, במיוחד באוסטרליה, דרום אפריקה וארצות הברית.

העסקה האסטרטגית כוללת הטמעה של DataMind AI המוצר המוביל של רייזור לאבס, מערכת בינה מלאכותית מתקדמת שמטרתה לשדרג את פעילויות הכרייה, לחזות, לזהות ולמנוע תקלות מראש ולחסוך משאבים רבים בשל כך. החוזה נחתם לתקופה של 8 שנים, עם אפשרות להארכת אספקת השירותים ותוספות פונקציונאליות בהמשך.

נקודות עיקריות של ההסכם:

  • רישוי: הלקוח ירכוש רישיונות למוצר DataMind AI למשך חמש שנים עבור 14 אתרי כרייה. העלות השנתית הכוללת עבור הרישיונות מוערכת ב-3.3 מיליון דולר ארה"ב.
  • אספקת חומרה: הלקוח התחייב לרכישה של ציוד חומרה בעלות של כ-9.1 מיליון דולר ארה"ב, בעיקר חיישנים וציוד נלווה הדרושים לחיבור מכונות הלקוח למוצר ולייצור הנתונים הנדרשים.
  • שירותי הטמעה: החברה מעריכה שהתמורה הצפויה עבור שירותי הטמעה תעמוד על כ-5.6 מיליון דולר ארה"ב.

"המערכת כוללת 10 סנסורים שונים"

רז רודיטי, מייסד ומנכ"ל: "החתימה על ההסכם האסטרטגי מהווה הבעת אמון חד משמעית בנחיצות ובערך הרב שהטכנולוגיה שלנו מייצרת לשוק הכרייה. לאחר שהלקוח בחן את המוצרים שלנו הוא החליט להצטייד בהיקף נרחב, בחלק מהאתרים שלו, בפריסה גלובלית. אנו מעריכים כי ההסכם מניח את התשתית ותומך במאמצי שיווק נוספים שלנו בתעשיית הכרייה כמו גם בתעשיות פוטנציאליות נוספות".

מיכאל זולוטוב, מייסד ו-CTO: "המוצר שפיתחנו משתמש במגוון הסנסורים הרחב ביותר בשוק כדי לנטר ולמנוע את כל סוגי התקלות במכונות תעשייתיות. בדיוק כמו שרופא מאבחן מחלות תוך שילוב CT, MRI, אק"ג, בדיקות דם ועוד, כך גם אנחנו הבנו ששימוש ברעידות בלבד, הסנסור הנפוץ בתעשייה היום, אינו מספיק. המערכת שפיתחנו כוללת מעל 10 סוגי סנסורים שונים, ואפילו מצלמות. הבינה המלאכותית מצליבה בין כל המידע ומספקת ללקוח שורה תחתונה פשוטה של כל התקלות הצפויות במכונות, חודשים מראש".

האתגר הטכנולוגי שצוות יוצאי 8200 כאן הצליח לפצח הוא היכולת לנתח ולשלב יחד סוגי מידע שונים ומגוונים כ"כ, ולבצע דיאגנוזה של מאות סוגי תקלות שונות. העסקה הזו מאפשרת להפוך את הטכנולוגיה המדהימה לאימפאקט בקנה מידה בינלאומי, עם הטמעה של 8,400 סנסורים ב-14 אתרים. הדבר יביא לא רק לייעול אדיר של תהליכי הייצור, אלא גם למניעת כשלים קטסטרופליים של המכונות אשר גורמים גם לפציעות צוותי התפעול של אתרי כרייה."

תומר סרולביץ', CBO: "הניסיון הבינלאומי ועבודה עם חברות הענק הגלובליות בשנתיים האחרונות נתנו לנו את היכולת לאשש את הצורך המהותי בפתרון של DataMindAI לתחום המכרות, העסקה נרקמה לאחר שת"פ עמוק ועבודה אינטנסיבית של הצוותים באתרי הלקוח ומתבסס על התוצאות והאימפקט של הטכנולוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully