וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התקשורת פרטנר מאמצת את קיבוץ 'כרם שלום' ותסייע בשיקומו

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 20:02

חברי הקיבוץ נמצאים כעת במלון באילת והיום אושרה באופן רשמי על ידי מנהלת תקומה תכנית המעבר של תושבי הקיבוץ לדיור זמני בכפר הסטודנטים עדיאל, אשלים

קבוצת התקשורת פרטנר מאמצת את קיבוץ כרם שלום ותסייע במאמץ לשיקומו. החברה הודיעה היום (שלישי) כי נענתה למיזם "עסקים מאמצים קהילות", במטרה לסייע במאמץ לשיקום יישובי העוטף, ותתמוך בקיבוץ באופן רציף ולאורך זמן. החיבור הבלתי אמצעי אל מול נציגי הקיבוץ, יאפשר למנף את היכולות הניהוליות, האופרטיביות והמשאבים השונים שברשות פרטנר עבור היישוב וצרכיו.

קיבוץ כרם שלום. זיו ריינשטיין
קיבוץ כרם שלום/זיו ריינשטיין

הצרכים מגוונים ותלויי יישוב ועשויים לכלול סיוע הומניטרי, פתרונות דיור זמני, סיוע בתעסוקה וחינוך, סיוע משפטי, מתן תמיכה לתושבים וסיוע בהתאוששות חברתית, בריאות הנפש ורפואה, גיוס כספים ותרומות, סיוע לעסקים והאצת התאוששות כלכלית, הנצחה ועוד.

הסיוע הינו בסנכרון ותיאום עם פורום אלופי צה"ל במיל' בפיקוד הדרום, המטפל בקהילות. חברי הקיבוץ נמצאים כעת במלון באילת והיום אושרה באופן רשמי על ידי מנהלת תקומה תכנית המעבר של תושבי הקיבוץ לדיור זמני בכפר הסטודנטים עדיאל, אשלים.

'כרם שלום' הוא קיבוץ צעיר ומתחדש שהוקם מחדש בשנת 2001, וממוקם בקצה הדרומי-מערבי של המועצה האזורית אשכול, באזור כפרי וחקלאי. בקיבוץ חיה קהילה מעורבת של חילונים ודתיים, אשר חיים יחד את כל קשת הדעות הפוליטיות בסובלנות והבנה.

כרם שלום מונה כ-47 משפחות של חברי קיבוץ, עם כ-100 ילדים. מקורות הפרנסה העיקריים של המשק מתבססים על חקלאות (גידולי שדה, לולים וסולארי) ועבודת החברים ברחבי המועצה ואזור הדרום.

  • עוד באותו נושא:
  • כרם שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully